תל אביב 26°c
ניו יורק 26°c
לונדון 34°c
פריז 40°c
ברלין 32°c
אתונה 28°c
לרנקה 29°c
דווחו לנו
אא

"לא רוצה לעשות עוד מאותו דבר"

אבנר גורדון, מנכ"ל סווייס ישראל היוצא, מצהיר בראיון פרידה שהוא לא מחפש עבודה כשכיר אלא שוקד בימים אלה על מיזם טכנולוגי חדש שיעשה סדר בתחום התיירות והתעופה

| |

חדשות. עדכונים. מבצעים ✈️ פספורטניוז ב-WhatsApp >> וב-Telegram >>

 

תם ונשלם: אחרי 37 שנים, אבנר (נרי) גורדון, מנכ"ל סווייס ישראל, סיים את תפקידו. "אני כועס על עצמי שלא קמתי ועזבתי מוקדם יותר כי היום כבר הייתי מתקדם יותר עם המיזם החדש שלי", הוא אומר בראיון פרידה ל"פספורט". לדבריו, זה היה עניין של זמן ונהיר לכל עובדי סוויס ישראל, שנציגות קבוצת לופטהנזה ישראל, אליה הם משתייכים, תצומצם לכדי צוות אחד. "התמהמהתי עם העזיבה שלי כי הרגשתי שאני צריך לטפל בעובדים שלי. כאב לי שהם חווים את זה. את האי וודאות. התהליך לקח יותר מדי זמן עד שחלחל מהרמות הגבוהות כלפי מטה. אפשר היה לעשות את כל השינוי הזה בפרק זמן קצר יותר". ולא, גורדון לא מחפש היום מקום עבודה חדש. לדבריו, הוא החליט לצאת לדרך עצמאית במסגרתה הוא שוקד בימים אלה על מיזם טכנולוגי חדש שיעשה סדר בתחום התיירות והתעופה. "אני לא רוצה לעשות עוד מאותו דבר", הוא אומר. ומהו המיזם? קראו בראיון המלא שיפורסם בגיליון פספורט הקרוב.  
יש לכם מידע חשוב שטרם נחשף? תיעוד מאירוע חדשותי? מצאתם טעות? המייל האדום של PassportNews

הירשמו למבזקי PassportNews

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםכללי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...

מומלצים בשבילך: