אא

לא רק באל על: עיצומים בלופטהנזה

טייסי אל על לא לבד. ארגון הטייסים של חברת התעופה הגרמנית לופטהנזה הודיע היום כי ישבית את טיסות החברה ביום רביעי הקרוב. 4 טיסות מ/אל ישראל בוטלו

Shutterstock Shutterstock
אין זו הפעם הראשונה בה טייסי חברת התעופה הגרמנית לופטהנזה משבשים את לוח הטיסות של החברה. ארגון הטייסים של לופטהנזה ה- Vereinigung Cockpit) VC) הודיע היום כי ישבית את טיסות חברה ביום רביעי הקרוב. טיסות לופטהנזה הממריאות מגרמניה הן שיושפעו מהשביתה כאמור. לטענת גורמים בענף, קריאה זו לשביתה אינה הדרך הנכונה. הנהלת לופטהנזה הציעה לארגון הטייסים, השובתים בגין סעיפים שונים בתנאי העסקתם, כבר מספר פעמים לפתוח בהליך גישור, במטרה לפתור את הסכסוך בהסכם העבודה הקיבוצי באמצעות גורם שלישי מתווך. אולם, הצעה זו נדחתה שוב ושוב על ידי ארגון הטייסים. כעת הודיע הארגון על שביתה בת יממה, אשר תפגע בעיקר בלקוחות החברה ובעובדי החברה. עוד נמסר מהנהלת החברה כי ארגון הטייסים מתעלם מאפשרות הגישור ובכך אינו ממלא את אחריותו כשותף למשא ומתן קיבוצי. זאת ועוד, למרבה הצער, שביתה זו תגרום לאי נוחות רבה ללקוחותינו ולופטהנזה מתנצלת על כך מראש. "לופטהנזה עושה כמיטב יכולתה לעדכן את לקוחותיה בשינויים ולמצוא להם, במידת האפשר, טיסה חלופית בחברות תעופה אחרות. בנוסף, אנו מגבירים את הצוותים במרכזי הפניות של לופטהנזה ומגבשים כעת לוח זמנים מיוחד", נמסר. להלן השינויים בטיסות החברה מ/אל ישראל בעקבות שביתת ארגון הטייסים:
  1. טיסת לופטהנזה 691 (23.11) בשעה 5:20 מבוטלת
  2. טיסת לופטהנזה 694 (23.11) מפרנקפורט לת"א בשעה 14:05 (זמן מקומי) מבוטלת
  3. טיסת לופטהנזה 680 (23.11) ממינכן לת"א בשעה 21:50 (זמן מקומי) מבוטלת
  4. טיסת לופטהנזה 681 (24.11) מת"א למינכן בשעה 07:00 מבוטלת
מהחברה נמסר כי נוסעים שטיסותיהם בוטלו עקב השביתה, יכולים לבטל את ההזמנה או לעבור לטיסה חלופית (ללא תוספת תשלום) עם חברת נוספות בקבוצת לופטהנזה: SWISS, אוסטריאן איירליינס ובריסל איירליינס. כמו כן, חברות התעופה SWISS, יורוווינגז, אוסטריאן איירליינס ובריסל איירליינס אינן מושפעות מהשביתה ויפעלו כסדרן. ניתן לוודא את סטטוס הטיסה באתר LH.com תחת "Current Travel Information".  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהכללי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: