אא

לאחר כשנתיים וחצי SWISS מחדשת את מוצרי הדיוטי פרי במטוסיה

מנהל המסחר הראשי של חברת התעופה, Tamur Goudarzi Pour: "חידוש שירות הדיוטי פרי הוא צעד גדול נוסף בחזרה למלוא שירות פרימיום"

צילום: יח"צ SWISS צילום: יח"צ SWISS

לאחר הפסקה של כשנתיים וחצי בעקבות מגיפת הקורונה, חברת התעופה SWISS מחדשת את מכירת מוצרי הדיוטי פרי במטוסיה. נוסעי SWISS בטיסות האורכות 55 דקות ומעלה יכולים שוב כעת לרכוש פריטים במחירים מוזלים הפטורים ממכס.

החזרת הדיוטי פרי מגיעה עם חידוש: הנוסעים יכולים כעת להשתמש במיילים של Miles & More לרכישת המוצרים, באופן מלא או בשילוב עם כרטיס אשראי. "החידוש שלנו של קניות פטורות ממכס בטיסה הוא צעד גדול נוסף בחזרה למלוא שירות פרימיום", אומר מנהל המסחר הראשי של חברת התעופה, Tamur Goudarzi Pour. "לאחר השעיה של כשנתיים וחצי, אנו שמחים להציע כעת לנוסעים חוויית קניות בטיסה מגוונת עוד יותר ומכוונת לצרכים האישיים שלהם. בנוסף, אנו מציעים מעתה את האפשרות להשתמש במיילים של Miles &More כך שתהליך התשלום הדיגיטלי שלנו עוד יותר קל ונוח." התמקדות ב"Swissness", קיימות ופריטים הקשורים לנסיעות הדיוטי פרי החדש של SWISS שם דגש מיוחד על Swissness: האיכות השוויצרית הידועה, קיימות ופריטים הקשורים לנסיעות. הדיוטי פרי מציע פריטי פרימיום קלאסיים כמו שעונים ומשקפי שמש, שוקולד שוויצרי ועוד.

swissswiss
swiss. צילום: 123rf

 

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםSWISSקבוצת לופטהנזה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: