אא

Luxury בשחקים: לופטהנזה מציעה לראשונה סוויטות במחלקת העסקים ובמחלקה הראשונה

ענקית התעופה מציגה מוצר פרימיום חדש בקווים ארוכי טווח תחת השם - "אלגריס" (“Allegris") בכל המחלקות: מחלקת תיירים, Premium Economy, מחלקת עסקים ובמחלקה הראשונה. מנכ״ל לופטהנזה: ״ההשקעה הגדולה ביותר במוצרי פרימיום בתולדות החברה״

לראשונה סוויטות בלופטהנזה. צילום: לופטהנזה יח״צ לראשונה סוויטות בלופטהנזה. צילום: לופטהנזה יח״צ
חברת התעופה לופטהנזה מציגה מוצר פרימיום חדש בקווים ארוכי טווח תחת השם: "אלגריס" (“Allegris"). המוצר החדש שפותח באופן בלעדי עבור קבוצת לופטהנזה יוצע על ידי ענקית התעופה הגרמנית בכל המחלקות: תיירים, Premium Economy, עסקים ובמחלקה ראשונה. בפעם הראשונה בתולדות החברה, המחלקה הראשונה של לופטהנזה מקבלת סוויטות מרווחות המציעות פרטיות כמעט מלאה. המושב, שרוחבו כמעט מטר אחד, ניתן להסבה למיטה גדולה ונוחה. כל המושבים והמיטות ממוקמים בכיוון הטיסה, ללא יוצא מן הכלל. בנוסף לאפשרויות אחסון רבות אחרות, בכל סוויטה יש ארון בגדים גדול ואישי. נוסעי המחלקה הראשונה החדשה יהנו מפיג'מה שהותאמה עבור המחלקה הראשונה של לופטהנזה. האוכל יהיה חוויה יוצאת דופן בתא המחלקה הראשונה החדשה. הנוסעים יוכלו לבחור בין ארוחה אישית או בליווי נוסע נוסף בשולחן אוכל גדול, שבאמצעותו אפשר לשבת מול בן/בת הזוג בדומה לחוויה במסעדה. לנוסעים יוצעו תפריטי גורמה. הבידור מסופק על ידי מסכים המשתרעים על פני כל רוחב הסוויטה, עם קישוריות לאוזניות אלחוטיות. לופטהנזה תציג פרטים נוספים על הסוויטה, כמו גם חידוש נוסף במחלקה הראשונה, בתחילת השנה הבאה. קרסטן שפור, יו"ר הדירקטוריון והמנכ"ל של Deutsche Lufthansa AG, אמר: "אנחנו רוצים לקבוע סטנדרטים חדשים חסרי תקדים לנוסעים שלנו. ההשקעה הגדולה ביותר במוצרי פרימיום בתולדות החברה שלנו עומדת בבסיס הטענה שלנו להמשיך להיות בעתיד חברת תעופה מובילה בפרימיום". מחלקת עסקים חדשה: סוויטה בשורה הראשונה כעת, נוסעים במחלקת עסקים של לופטהנזה יכולים גם לצפות לסוויטה משלהם, המציעה יותר נוחות ופרטיות הודות לקירות גבוהים יותר ודלתות הזזה שנסגרות לחלוטין. כאן, הנוסעים יכולים ליהנות ממרחב אישי מורחב, מסך בגודל של עד 27 אינץ' ושטח אחסון גדול, כולל ארון בגדים אישי. מחלקת העסקים של לופטהנזה מדור ה"אלגריס" מציעה לנוסעים גישה ישירה למעבר מכל מושבי מחלקת העסקים. קירות המושב, שגובהם לפחות 114 סנטימטרים, עם מרווח נדיב באזור הכתפיים, מבטיחים פרטיות רבה יותר. ניתן להמיר את כל המושבים למיטה באורך שני מטרים. הנוסעים יכולים ליהנות מתוכנית הבידור בטיסה על גבי מסכים בגודל של כ-17 אינץ'. טעינה אלחוטית, אוזניות המבטלות רעשים ואפשרות לחבר את המכשירים האישיים, כגון מחשב, טאבלט, סמארטפון או אוזניות, למערכת הבידור, כל אלה הם גם חלק מהחוויה החדשה של Allegris Business Class. החברה תציג פרטים נוספים וחידושים על מחלקת העסקים החדשה של לופטהנזה באביב הבא. צילום: Shutterstock צילום: יח"צ לופטהנזה לופטהנזה מתכננת את "Sleeper's Row 2.0" במחלקת תיירים עם דור מוצרי "אלגריס", לופטהנזה תעניק לאורחיה גם בחירה משמעותית יותר במחלקת תיירים. כך למשל, בעתיד תהיה לנוסעים אפשרות להזמין מושבים בשורות הראשונות, מושבים המציעים נוחות נוספת. בעקבות הצלחת "שורת השינה", שהציעה לנוסעי מחלקת תיירים רגיעה רבה יותר בטיסות למרחקים ארוכים מאז אוגוסט 2021, לופטהנזה מתכננת כעת להציג "שורת שינה 2.0" בכל המטוסים החדשים לטווח ארוך, כחלק מ"אלגריס" ." ב-"Sleeper's Row 2.0", באמצעות קיפול משענת הרגליים, ניתן לנצל את המזרן הנוסף המוצע, למנוחה והרפיה על משטח שכיבה גדול ב-40 אחוז בהשוואה ל-Sleeper's Row המקורי. גם בעתיד, לנוסעי מחלקת תיירים תהיה אפשרות להזמין מושב שכן פנוי: עוד בחירה, גם במחלקת התיירים. צילום: יח"צ לופטהנזה מחלקת ה-Premium Economy החדשה של קבוצת לופטהנזה כבר הוצגה ב-SWISS באביב 2022. המושב הנוח משולב במעטפת קשיחה וניתן לכוונון ללא מאמץ, מבלי להשפיע על הנוסעים האחרים בשורה מאחור. המושב מציע מרווח נדיב בפלג הגוף העליון והרגליים, ומצויד במשענת רגליים מתקפלת. הנוסעים יכולים ליהנות מסרטים או מוזיקה על מסך 15.6 אינץ' אישי שלהם עם אוזניות איכותיות ומבטלות רעשים. לופטהנזה ״אלגריס״: חוויית הטיסה החדשה בכל המחלקות בקווים ארוכי טווח יותר מ-100 מטוסים חדשים של קבוצת לופטהנזה, כגון: מטוסי בואינג 787-9, איירבוס A350 ומטוסי בואינג 777-9, יפעילו טיסות ליעדים ברחבי העולם עם שירות "אלגריס" החדש. בנוסף, מטוסים שכבר נמצאים בשירות של לופטהנזה, כמו בואינג 747-8, יוסבו. השיפור בו-זמני של חוויית הטיסה בכל המחלקות, יחד עם ההחלפה של למעלה מ-30,000 מושבים ברחבי קבוצת לופטהנזה, הם ייחודיים בהיסטוריה של הקבוצה. עם יוזמות אלו, החברה מדגישה את הסטנדרטים שלה: פרימיום ואיכות. עד שנת 2025, קבוצת לופטהנזה תשקיע סך של 2.5 מיליארד יורו במוצר ובשירות בלבד כדי לשפר עוד יותר את חוויית הלקוח בכל שלב של המסע - מההזמנה הראשונית, לאורך חוויית שדה התעופה, הטרקלין, ועד לבקשות לקוחות גם לאחר הטיסה. צילום: יח"צ לופטהנזה כבר היום ב-A350 וב-B787-9 נבחרים: כל מושבי מחלקת העסקים עם גישה ישירה למעבר לופטהנזה כבר מציעה את מחלקת העסקים החדשה במטוסים מסוימים. התוספת האחרונה לצי, בואינג 787-9, וארבעה מטוסי איירבוס A350 שנמסרו ללופטהנזה בחודשים האחרונים, כוללים מחלקת עסקים משופרת. כל המושבים ממוקמים במעבר, ניתנים להפיכה בקלות ובמהירות למיטה באורך שני מטרים ומציעים יותר מקום אחסון. בנוסף, לנוסעים יש הרבה יותר מקום באזור הכתפיים. עוד ארבעה מטוסי בואינג 787-9 עם מחלקת עסקים זו יימסרו ללופטהנזה בשבועות הקרובים. חידוש צי המטוסים הגדול ביותר של הצי בתולדות החברה  קבוצת לופטהנזה עומדת לצאת לחידוש הגדול ביותר של הצי בתולדות החברה. עד שנת 2030, יותר מ-180 מטוסי היי-טק חדשים לטווח קצר וארוך אמורים להימסר לחברות התעופה של הקבוצה. בממוצע, הקבוצה תקבל מסירה של מטוס חדש כל שבועיים, בין אם מטוסי בואינג 787, איירבוס 350, מטוסי בואינג 777-9 בקווים ארוכי טווח או איירבוס A320neo חדשים לטיסות קצרות טווח. זה יאפשר לקבוצת לופטהנזה להפחית משמעותית את פליטת ה-CO2 הממוצעת של הצי שלה. המטוס האולטרה-מודרני לטווח ארוך "דרימליינר", למשל, צורך בממוצע רק כ-2.5 ליטר נפט לנוסע ו-100 קילומטרים של טיסה. זה עד 30 אחוז פחות מקודמו. בין 2022 ל-2027, קבוצת לופטהנזה תקבל בסך הכל 32 מטוסי בואינג דרימליינר.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםלופטהנזהקבוצת לופטהנזה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: