אא

לופטהנזה היא חברת התעופה הטובה באירופה

סקר של אתר התעופה "סקייטרקס" קובע כי לופטהנזה היא "חברת התעופה הטובה ביותר באירופה". הפרס הוענק במהלך הסלון האווירי, שנערך השבוע בשדה התעופה לה בורז'ה ליד פריז

|קוטפת פרסים-אוסטריאן איירליינס: "צוות התעופה הטוב ביותר באירופה" על פי "סקייטרקס" |קוטפת פרסים-אוסטריאן איירליינס: "צוות התעופה הטוב ביותר באירופה" על פי "סקייטרקס"
לופטהנזה נבחרה ל"חברת התעופה הטובה ביותר באירופה" על פי סקר שנתי של אתר התעופה "סקייטרקס". הפרס הוענק במהלך הסלון האווירי, שנערך ב- 20 ביוני 2017,  בשדה התעופה לה בורז'ה ליד פריז. סקייטרקס (Skytrax) , אתר המתמחה בסיקור ענף התעופה בעולם, סקר כ-18 מיליון נוסעים מ-160 מדינות ברחבי העולם. לופטהנזה גם זכתה בפרס "חברת התעופה הטובה ביותר במערב אירופה" וגם בפרס "ארוחה מצויינת במחלקה הראשונה". חברת תעופה נוספת בקבוצת לופטהנזה -אוסטריאן איירליינס, זכתה בפרס "צוות התעופה הטוב ביותר באירופה" עבור עובדיה.   קוטפת פרסים-אוסטריאן איירליינס: "צוות התעופה הטוב ביותר באירופה" על פי "סקייטרקס קרסטן ספור, מנכ"ל לופטהנזה: " השירות המוצע על ידי הצוותים שלנו באוויר ובקרקע, כמו גם ההשקעה שלנו במהלך השנים האחרונות בהתאמת מחלקות הנוסעים והטרקלינים, בנוסף לשירות ולדיגיטציה - השתלמו. פרס הסקייטרקס מעיד על כך שנוסעי לופטהנזה מעריכים את איכות החברה. השילוב בין שירות פרימיום ומתקנים מעולים הרשימו את הנוסעים ברחבי העולם והפכו אותנו למספר אחד באירופה. ההצעה שלנו ללקוח מעולם לא הייתה טובה יותר". עם קבלת הפרס, קרסטן ספור, מנכ"ל לופטהנזה, הודה לעובדי לופטהנזה במיוחד על התרומה שלהם  להצלחה הגדולה בעזרת העבודה המצוינת שלהם. הסקר נערך על ידי מכון מחקר השוק סקייטרקס, המתמחה בתחום התעופה. במסגרת זו דורגו השירותים על המטוס כמו גם שירותי החברה בשדות התעופה. הסקר שנתי מתבצע על ידי סקייטרקס מאז 1999.      

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: