אא

לופטהנזה: עובדי הקרקע הכריזו על שביתת אזהרה ביום רביעי הקרוב

כ-20,000 עובדי הקרקע של לופטהנזה צפויים לפתוח בשביתה של יממה ביום רביעי הקרוב, ה-27 ביולי. לופטהנזה: ״השביתה תייצר עומס מהותי ומיותר על הנוסעים  וגם על העובדים שלנו מעבר ליום השביתה"

שביתה בלופטהנזה. צילום: SAhutterstock שביתה בלופטהנזה. צילום: SAhutterstock
ועד עובדי חברת לופטהנזה, מזהיר כי כ-20,000 עובדי הקרקע של חברת התעופה יפתחו בשביתת אזהרה ביום רביעי הקרוב, ה-27 ביולי בשעה 3:45 בבוקר ועד יום חמישי בבוקר, ה- 28 ביולי, בשעה 6:00 בבוקר. מיכאל ניגמן, מנהל משאבי אנוש בלופטהנזה, אמר: "אחרי יומיים בלבד של מו"מ, ועד העובדים הודיע על שביתת האזהרה של העובדים. הצענו עליות שכר גבוהות ומאוזנות -למרות המציאות הכלכלית המורכבת  והמתמשכת של לופטהנזה בעקבות משבר הקורונה, ואי ודאות בכלכלה העולמיתה ולאחר המאמצים הרבים שלנו לייצב את לוח הטיסות, השביתה שבדרך תייצר עומס מהותי ומיותר על הנוסעים  וגם על העובדים שלנו מעבר ליום השביתה". קבוצת לופטהנזה טוענת כי הציעה לעובדים עם קדנציה של 18 חודשים, כי החל מה-1.7.22 לקבל:
    • עלייה בשכר הבסיסי של 150 אירו לחודש החל מה-1 ביולי 2022.
    • תוספת שכר בסיסית נוספת של 100 אירו לחודש החל מה-1 בינואר 2023,
    • עלייה נוספת של שני אחוזים בפיצויים החל מה-1 ביולי 2023.
    • לופטהנזה תשים דגש חזק יותר על העובדים המשתכרים בשכר נמוך משל, לעובדים עם שכר חודשי בסיסי של 3,000 יורו לפני מסים, לעלייה של בין 9%-11% בשנה הקרובה.
לופטהנזה עוד מציינת כי סבב המשא ומתן בין הצדדים הבא סוכם זה מכבר והוא יתקיים ב-3 ו-4 באוגוסט 2022. הנוסעים מתבקשים להתעדכן לגבי טיסתם באתר האינטרנט של החברה.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםלופטהנזהקבוצת לופטהנזה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: