לקוחות היוקרה של אל על מלינים: "החברה ביצעה שינויים בתנאי מועדון הנוסע המתמיד. קשה לשדרג"
מחזיקי כרטיסי PLATINUM ו-TOP PLATINUN של אל על טוענים לקיפוח בשדרוגים וקושי בהשגת החברה. קבוצת "לקוחות יוקרה משפיעים": "מתקשים לשכנע את חברי הקבוצה להמשיך ולטוס רק אל על". חברת אל על: "בקרוב נשיק הצעות ערך חדשות ומדיניות מועדון חדשה שתיטיב עוד יותר את הצעות הערך ללקוחות המתמידים". מה עוד מבטיחים באל על?
אל על. צילום: עידו וכטל
לקוחות היוקרה של אל על מלינים על התנהלות מועדון הנוסע המתמיד של חברת התעופה. לקוחות הפרימיום של אל על - כ-350 לקוחות המחזיקים בכרטיסי PLATINUM ו-TOP PLATINUN - טוענים כי החברה ביצעה שינויים בתנאי מועדון הנוסע המתמיד. כך למשל נטען כי ישנן טיסות לקוחות הפרימיום מנסים לבצע שדרוג, לאחר שנאמר להם מפורשות שלא תהיה בעיה ושיש מקומות, אך בפועל לא הצליחו ובטיסה עצמה גילו שבמקומות הפנויים יושבים פרסרים (מנהלי שירות ובטיחות בטיסה), זאת למרות שאינם עובדים בחברה כבר תקופה ארוכה. זאת ועוד, לקוחות היוקרה מלינים על קושי בקבלת מענה מהחברה או ביצוע שינוי במזון המוגש בטיסה (רגישות לדברי מזון מסוימים וכיו"ב). כמו כן, לקוחות היוקרה טוענים שרוכשי כרטיס טיסה במחלקת עסקים, לא יכולים לקבל תור ייעודי בטיסות היוצאות מטרמינל 1, עקב שינוי מגזר הביטחון של רשות שדות התעופה בטרמינל 1. הלקוחות טוענים כי אל על מאשימה את רשות שדות התעופה בעניין הזה ומתחמקת, למעשה, ממתן פתרון ללקוחות היוקרה. מועדון הנוסע המתמיד של אל על. צילום מסך תגובת קבוצת "לקוחות יוקרה משפיעים" של אל על: "אנחנו פועלים שלקוחות היוקרה יטוסו רק אל על. קבוצת לקוחות היוקרה של אל על, המונה כ-350 לקוחות PLATINUM ו-TOP PLATINUN, מאוכזבים מאופן הטיפול בלקוחות היוקרה ומתקשים לשכנע את החברים בקבוצה להמשיך ולטוס רק אל על. רק ביחד ובשיתוף פעולה נוכל לסייע לחברה להמריא אל על". תגובת אל על: "חברי מועדון הנוסע המתמיד של אל על, בדגש על לקוחות היוקרה, הם הנכס החשוב ביותר של החברה. זו אינה אמירה מן השפה אל החוץ, אלא אמת ערכית עמוקה המכתיבה את הקודים השירותיים, נוהלי ההפעלה והצעות הערך של אל על בכל נקודות המגע עם לקוחותיה. לאורך כל תקופת מגפת הקורונה הקפדנו לשמר את מעמד הלקוחות במועדון, ללא קשר לפעילותם הטיסתית ושימרנו את צבירת הנקודות, כולל אלה שהגיעו לפגות תוקף. בנוסף השקנו את הטבת האקסטרה המאפשרת שדרוג בחינם וללא תוספת נקודות ללקוחות היוקרה, הטבה ממנה נהנו ונהנים לקוחות רבים. יתרה מכך, בתקופה הקרובה נשיק הצעות ערך חדשות ומדיניות מועדון חדשה אשר תיטיב עוד יותר את הצעות הערך ללקוחות המתמידים, בדגש לקוחות היוקרה". עוד מוסרת אל אל בתגובתה: "אל על תקיים בשנה הקרובה גם שורת מפגשים עם לקוחות היוקרה בנוכחות מנכ״לית אל על וחברי הנהלה. חטיבת שירות לקוחות של החברה והעומד בראשה, מזמינים וזמינים ללקוחות החברה לכל הצעה, טרוניה או חוות דעת בתיבת מייל ייחודית, זאת בנוסף לערוצי הקשר והשירות האחרים".
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}