אא

לראשונה מאז פרוץ משבר הקורונה: וירג׳ין אטלנטיק מגייסת מאות טייסים

חברת התעופה הבריטית החלה בגיוס חיצוני של טייסים בעקבות הרחבת פעילותה הבינלאומית. צופה כי תזדקק ל-100 טייסים נוספים עד קיץ 2023, 60 נוספים עד 2024 ו-40 נוספים עד 2025

Virgin Atlantic. צילום: Shutterstock Virgin Atlantic. צילום: Shutterstock

חברת וירג'ין אטלנטיק, פתחה גיוס עבור קצינים ראשונים בכל ציי מטוסי האיירבוס והבואינג, לראשונה מאז 2020.

הביקוש לטייסים מגיע כאשר חברת התעופה מגדילה את הקיבולת ברחבי הרשת שלה ומשיקה קווי טיסה חדשים. בחודש מאי החלה להפעיל טיסות ישירות מלונדון לאוסטין, טקסס, קו חדש לטמפה, פלורידה יושק ב-3 בנובמבר, לצד קו טיסות עונתי לקייפטאון, דרום אפריקה, שיתחיל ב-5 בנובמבר.

לוירג׳ין אטלנטיק יש את צי מטוסי רחב הגוף צעיר ומתקדם מתקדם הכולל את מטוסי האיירבוס ה-A350-1000, מטוסי הבואינג 787 דרימליינר וגם המטוסים החדשים ביותר של וירג'ין אטלנטיק, האיירבוס-A330-900 NEO, שיחל לפעול בחודש אוקטובר 2022.

וירג׳ין תקבל אספקה ​​של שלושה מטוסי A330-900 NEO בשנת 2022, כאשר 13 מטוסים נוספים יצטרפו לצי מטוסי החברה המתעבה, בין השנים 2023 ל-2026. וירג׳ין אטלנטיק תחל כעת גיוס חיצוני של טייסים וצופה כי תזדקק ל-100 טייסים נוספים עד קיץ 2023, 60 נוספים עד קיץ 2024 ו-40 נוספים עד קיץ 2025.

אסטל הולינגסוורת', קצינת כח אדם ראשית בווירג'ין אטלנטיק הגיבה: "הטייסים שלנו עושים את ההבדל שהלקוחות שלנו רואים ומרגישים כשהם טסים בווירג'ין אטלנטיק. הם נותנים ללקוחותינו מסע יוצא דופן, מספקים מצוינות תפעולית עקבית באוויר תוך שמירה על תקני הבטיחות הגבוהים ביותר שלנו. המטרה שלנו היא לתת השראה לכולם להתמודד עם העולם, לדגול בהכללה וברוח האתגר שלנו. קהילת הטייסים שלנו מורכבת מרקע מגוון, נשארת בראש סדר העדיפויות עבורנו ואנו מברכים על כל מי שיש לו תשוקה אמיתית לתעופה להגיש מועמדות לתפקידים המלהיבים הללו".

סבב גיוס הטייסים מגיע כעת בעקבות גיוס נרחב של צוותי אוויר שעשתה החברה מוקדם יותר השנה, בו הוגש שיא של פניות להצטרף לחברה - 10,000 מועמדים ל-800 תפקידים - מרקע מגוון אתני, לצד כאלו שהרגישו בנוח לחשוף מוגבלויות.

וירג'ין אטלנטיק מאמינה שלכל אדם יש לתת הזדמנות שווה, והחברה מדגישה כי היא מחוייבת להפוך את מקום עבודה למגוון יותר.

בחודש יוני 2022, בהתאם למדיניות של וירג׳ין בהכללה ואינדיבידואליות, חברת התעופה שינתה  את מדיניותה כלפי הקעקועים של כל לובשי המדים שלה כולל טייסים, ומאז אין צורך להסתיר עוד קעקועים גלויים, ״מה שמעודד כל אדם להיות באמת עצמו,״, מדגישים בגאווה בחברה.

להגשת מועמדות להצטרף כטייס- בוירג׳ין אטלנטיק הקליקו כאן

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםוירג'ין אטלנטיקVirgin Atlantic

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: