אא

לראשונה: קתאי פסיפיק משיקה קו לישראל

מעצמת התעופה העולמית, החברה בברית one world, הודיעה הבוקר (ד'), כי תשיק קו חדש בין הונג קונג לת"א החל מה-26/03/17 במטוס איירבוס A350 במחיר של החל מ-870 דולר. מנכ"ל החברה: "נרגשים לחנוך קו טיסה ישיר לת"א, אשר ביססה את עצמה כבירה עסקית"

||||צילום: יח"צ|מחלקת העסקים במטוס איירבוס A350 של קתאי פסיפיק. צילום: יח"צ ||||צילום: יח"צ|מחלקת העסקים במטוס איירבוס A350 של קתאי פסיפיק. צילום: יח"צ

קתאי פסיפיק מגיעה לישראל.

חברת התעופה הלאומית של הונג קונג הודיעה הבוקר (ד', 26.10), כי תרחיב את רשת הטיסות העולמית שלה עם חנוכת קו טיסה חדש, ארבע פעמים בשבוע, בין הונג קונג ותל אביב, שער הכניסה לישראל, החל מ 26 במרץ 2017 (בכפוף לאישור ממשלתי).

קו הטיסה החדש, אשר יופעל ע"י המטוס החדיש ביותר איירבוס-A350 של קתאי פסיפיק, יציע נוחות רבה יותר הן לנוסעים עסקיים והן לנוסעים לנופש אשר יטוסו בין שתי הערים. כמו כן, לנוסעים מישראל תתאפשר גישה ליעדים מרכזיים באסיה ודרום הפסיפיק דרך נמל הבית של קתאי פסיפיק בהונג קונג.

בשנת 2014 הוכתרה החברה על ידי SkyTrax כחברת התעופה הטובה בעולם, ושמרה על דירוג מכובד בטופ 5 גם בשנים 2015 ו-2016. כמו כן, בחודש יוני האחרון הודיעה החברה על תכנית ההתרחבות שלה, באמצעות רכישת 48 מטוסי איירבס חדישים שייכנסו לפעילות בהדרגה בין עד שנת 2020 והשקת טרקלין עסקים חדש בנמל הבית שלה בהונג קונג. הקו החדש יתן מענה לתנועה הגוברת של אנשי העסקים והמטיילים לסין והמזרח הרחוק.

כמו כן, הקו מציע חיבור נוח לבסיסה של קתאי פסיפיק בהונג קונג, ומאפשר חיבור נוח ומהיר לטיסות המשך לסין, יפן והמזרח הרחוק, כמו גם לאוסטרליה, ניו זילנד והאוקיאנוס השקט. בנוסף, דרגון-אייר, חברת הבת של קתאי פסיפיק, החברה בברית one world, מציעה 53 יעדים ברחבי אסיה, מתוכם 23 בסין. יחד עם רמת שירות מדרגה ראשונה של צוות הטיסה, ומערכת בידור מעולה בכל מחלקות השירות, מובטחת לנוסעים חווית טיסה בלתי נשכחת בטיסותיה של קתאי פסיפיק מתל אביב להונג קונג.

צילום: יח״צצילום: יח״צ
צילום: יח"צ  

מנכ"ל קתאי פסיפיק אייבן צ'ו אמר: "אנו נרגשים לחנוך קו טיסה ישיר לתל אביב, אשר ביססה את עצמה כבירה עסקית עשירה בתרבות ומתקדמת מבחינה טכנולוגית. כשוק חשוב במערך הטיסות שלנו, ישראל מציעה פוטנציאל עצום לעסקים וגם לנופש. יחד עם חנוכת הקוים לאחרונה למדריד ולגטוויק, קו חדש זה לתל אביב משקף את מחוייבותנו להגדיל ולהצמיח את רשת הקוים של קתאי פסיפיק ולהמשיך לחזק את מעמדה של הונג קונג כאחד מנמלי הבית המרשימים ביותר בעולם התעופה העולמי".

בנוסף, החברה הודיעה כי תשיק מחירי מבצע החל מה-26.3.17: טיסה מת"א להונג קונג במחלקת תיירים תעלה החל מ- 870 דולר, מחלקת תיירים פרימיום החל מ-1550 דולר ובמחלקת עסקים החל מ-2750 דולר.

מחירי מבצע ליפן: תיירים: 970 דולר במחלקת תיירים, 1850 דולר במחלקת תיירים פרימיום ו-3250 דולר במחלקת עסקים. אוסטרליה: 1320 דולר במחלקת תיירים, 2450 דולר בתיירים פרימיום ו-4650 דולר במחלקת העסקים.  

מחלקת העסקים במטוס איירבוס A350 של קתאי פסיפיק. צילום: יחמחלקת העסקים במטוס איירבוס A350 של קתאי פסיפיק. צילום: יח
מחלקת העסקים במטוס איירבוס A350 של קתאי פסיפיק. צילום: יח"צ  

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהכללי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: