אא

גונן אוסישקין: "מדובר בשעת מבחן למדינות העולם ובתוכן ישראל, לענף התעופה ולאל על"

כך כותב מנכ"ל אל על, לעובדי החברה לאור המשך משבר נגיף הקורונה ולאחר ההחלטה הדרמטית של משרד הבריאות על הרחבת הבידוד לנוסעים השבים מיעדים נוספים באסיה. "ימים קשים לפנינו וייתכן אף כי יידרשו צעדים דרמטיים והחלטות כואבות"

גונן אוסישקין. צילום: סיון פרג' גונן אוסישקין. צילום: סיון פרג'
מנכ"ל אל על, גונן אוסישקין, פנה היום באגרת מיוחדת לעובדי החברה בעקבות המשך משבר נגיף הקורונה. כזכור, בעקבות החלטת משרד הבריאות, נאלצה אל על להפסיק תחילה את הטיסות לסין והונג קונג  ועתה לאחר ההודעה הדרמטית אתמול על הרחבת הבידוד לתאילנד, הונג קונג, מקאו וסינגפור, אל על החליטה גם לצמצם את הטיסות לתאילנד, ו"בכל זאת נעשה כל שביכולתנו להטיס את הישראלים השוהים בתאילנד וביעדי המזרח האחרים הביתה בבטחה", מציין אוסישקין. באגרת שיצאה לפני זמן קצר, מתאר מנכ"ל אל על את המצב הנוכחי  ואומר: "אנו בעיצומו של אירוע גלובאלי ומוקדם עדיין  לחזות את כל השפעותיו." אוסישקין הוסיף: "יניתן לומר בביטחון רב כבר עתה, כי מדובר בשעת מבחן למדינות העולם ובתוכן מדינת ישראל, לענף התעופה ולאל על . ידענו בעבר שעות קשות ותמיד מצאנו בתוכנו את היכולת להתאחד, לקבל החלטות לא פשוטות, להתגבר ובסופו של יום לנצח ולצאת מחוזקים. דבר אחד ברור, אנחנו לא נתפשר על הערכים שלנו – הבטיחות והביטחון תמיד יעמדו בראש סדר העדיפות, ומתוך כך גם  האחריות  שלנו ללקוחותינו ולאנשינו." על ההחלטה על הפסקת הטיסות להונג קונג אומר מנכ"ל על לעובדיו: "בשבוע שעבר הודענו על הפסקת הטיסות להונג קונג לאחר שימים אחדים קודם לכן הופסקו הטיסות לסין. ההשפעה המידית למהלך זה הייתה הפסד הכנסות בהיקף כולל של 30 מיליון דולר ועל כך דיווחנו לציבור המשקיעים."
מנכל אל על, גונן אוסישקין. צילום: סיון פרג'מנכל אל על, גונן אוסישקין. צילום: סיון פרג'
מנכל אל על, גונן אוסישקין. צילום: סיון פרג' על ההחלטה הדרמטית אתמול של משרד הבריאות על הרחבת הבידוד ליעדים נוספים: "הודעת משרד הבריאות מאתמול לפיה השבים מתאילנד ייאלצו לשהות בבידוד ביתי של 14 יום, משפיעה על הביקוש לטיסות ליעד זה ומתוך התחשבות בקהל לקוחותינו הודענו אמש על עדכון המדיניות המסחרית ואנו מאפשרים ללקוחותינו לשנות או לבטל כרטיסים ליעד זה, ללא דמי ביטול וללא דמי שינוי וזאת עד לתאריך 2 מרץ 2020. בשלב זה לפי הערכותינו, שוהים בתאילנד למעלה מ- 5000 ישראלים אשר אמורים לשוב ארצה עם אל על, מאחר והביקוש לטיסות הללו עשוי להיות חד כיווני בעיקרו, אנו נבצע התאמות מסחריות נוספות. כפי שפעלנו בעבר, אנו נעשה כל שביכולתנו להטיס את הישראלים השוהים בתאילנד ויעדי המזרח האחרים ולהביא אותם בבטחה לביתם מבלי לסכן את צוותי האוויר ובהתאם להנחיות משרד הבריאות. בהקשר זה סיכמנו עם הגורמים הרפואיים המוסמכים במשרד הבריאות ובראשם מנכ"ל משרד הבריאות, מדיניות ייחודית המאפשרת לנו להוסיף ולהפעיל את הקו בשלב זה, כאמור  מבלי להתפשר על שלום הצוותים. בהתאם לסיכום, הצוותים לא יידרשו לשהות בבידוד ביתי עם שובם מהמשימה (ההמלצות המקצועיות : שהייה של לילה אחד בתאילנד, במלון סמוך לשדה התעופה, הימנעות ממגע עם מקומיים ככל שניתן והקפדה על היגיינה אישית)." צילום: עידו וכטל על התקופה המורכבת בה מצויה אל על בימים אלה כתב: "ימים קשים לפנינו וייתכן אף כי יידרשו צעדים דרמטיים והחלטות כואבות." בסיום האגרת פונה אוסישקין לעובדי אל על ואומר: "אני רוצה לחזק  אתכם אנשי אל על ולמסור את הערכתי הרבה לאנשי הקו הקדמי בארץ ובעולם, לצוותי האוויר, לאנשי התחזוקה וליחידות המטה על ההירתמות והבנת גודל האחריות המוטלת עלינו, זה לא מובן מאליו ויחד עם זאת כולנו מחויבים להמשך פעילות תקינה ככל שניתן."אני מבטיח לכם כי נעשה כל שביכולתנו על מנת לצלוח את הימים הללו   ונעשה זאת  באחריות, בשקיפות  ללא פזיזות  ובעיקר מתוך דאגה לשלום לקוחותינו ולהבטחת עתידה של אל על."  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאל עלגונן אוסישקיןמנכ"ל אל עלמשרד הבריאותהנגיף מסיןנגיף הקורונהאפקט הקורונה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: