מה עומד מאחורי 'רויאל אמבסדור' - המיזם החדש של חב' סנורמה?
לידיעת סוכני נסיעות מובטלים או בחל"ת: חברת סנורמה, נציגת רויאל קריביאן בישראל, משיקה את Royal Ambassador - מיזם חדש לשיווק חופשות קרוזים. איך זה בדיוק עובד? וכיצד סוכני נסיעות יכולים להשתלב? // תוכן פרסומי
הלוגו החדש של מיזם רויאל אמבסדור של חברת סנורמה
נהוג לומר שבכל משבר יש הזדמנות, אך לא כולם יודעים לנצל היטב את שעת הכושר. חברת "סנורמה", נציגת רויאל קריביאן בישראל, משתייכת לאלה שכן יודעים לעשות לימונדה מהלימון. דווקא בימים בהם ענף השייט מתקשה לשוט מעל פני המים עקב הנזק האדיר שהסבה לו מגיפת הקורונה, "סנורמה" משיקה מיזם חדש: Royal Ambassador. "חשוב לי להדגיש שלא החלטנו לצאת עם מיזם קטן רק לתקופת הקורונה, אלא בהחלטה עסקית לפתוח ערוץ מכירה חדש וארוך טווח המושתת על הפרטנרים החשובים ביותר שלנו – סוכני ומשרדי הנסיעות", אומר אורי שנבל, מייסד ומנכ"ל חברת סנורמה. מה הרעיון שעומד מאחורי Royal Ambassador? ולמי הוא מתאים? שנבל משיב על כל השאלות: מהי המטרה העיקרית של Royal Ambassador? "להקים רשת פרילנסרים של סוכני שייט מקצועיים המוכרים קרוזים". האם יש ביקושים כיום לחופשות קרוז? אם כן, מהי רמת הביקושים? "להערכתי מעל 50 אחוז מסך היקף הביטולים שהתקבלו ב-5 החודשים האחרונים, הם של לקוחות המחזיקים שוברי מימוש לקרוז עתידי. מדובר על אלפי אנשים רבים, כאלה שגם אם לא חושבים כרגע על קרוז בגלל חוסר וודאות, ניתן לשריין עבורם קרוז עתידי. אותם אלפי לקוחות שאנו מדברים עליהם הם מרביתם לקוחות של סוכני הנסיעות. גם כיום שכל ענף הנסיעות יושב בבית אין לנו רצון להתחרות בסוכני הנסיעות אלא לסייע להם להגיע ללקוחות שלהם, לכן כל לקוח המחזיק בשובר מימוש, סוכן הנסיעות בשיחת מכירה קצרה ומקצועית יכול להמיר את השובר לעמלה והכנסה עתידית לו ולמשרדו". מה יקבל נוסע שהשייט שלו בוטל עקב הקורונה? "לקוח שהקרוז שלו בוטל וקיבל שובר בעצם הרוויח פעמיים. פעם אחת, ההחזר הינו בגובה 125%. פעם שנייה, הגמישות של ביטול ושינוי היא אדירה לעומת התנאים הרגילים ובעצם עד 48 שעות לפני ההפלגה הלקוח יכול לבצע כמעט כל שינוי שהוא רוצה ללא קנס". מה אתם בעצם מציעים לסוכן נסיעות שפוטר בגלל משבר הקורונה? "סוכן שפוטר ובעצם סיים את ההתקשרות עם מעסיקו, יכול להצטרף לרשת שלנו. לקבל הדרכה על פי צורך על המוצר ומערכת ההזמנות, חשיבה משותפת בהגעה לאותם אנשים המחזיקים בשוברי מימוש או כאלה שכן מוכנים להסתכל באופטימיות לעבר קיץ 2021 ולבצע הזמנה בתנאי ביטול שנותנים ראש שקט. עבור כל הזמנה שיבצע הסוכן, תישמר עבורו עמלה עתידית, גבוהה יש לציין במונחים של רשת פרילנסרים. חשוב לציין גם כאן כי במידה והסוכן שפוטר ייקלט מחדש באותו המשרד שעבד עד לסוף שנת 2020, אותן ההזמנות שביצע במהלך התקופה יישמרו גם למשרד הנסיעות". מה אתם מציעים לסוכני נסיעות שנמצאים בחל"ת? "בדומה לעובד שפוטר, רק שכאן מראש אנחנו אומרים שבמקרה של הזמנות חדשות, העמלה העתידית תתחלק בין הסוכן ובין משרדו אם יחזור לעבודה עד דצמבר 2020. חשוב להבהיר שאחד הדברים הכי חשובים שעומדים לנגד עינינו במיוחד בתקופה זו הוא לשמר את האופציה גם למשרד הנסיעות ליהנות מהפירות העתידיים אותן יצליח לקצור הסוכן". מה עוד יקבלו סוכנים שיצטרפו לרשת? "הם ייהנו מסמינרים, השקות ועולם חדש ומרתק של תוכן. חשוב להבין כי ערוץ המכירה החדש והעתידי שלנו אינו פונה רק לסוכן נסיעות או סוכן שייט מתמחה אלא לכל אחד בענף התיירות שאינו מועסק כרגע ומחפש הכנסה עתידית נוספת בזמן שלו ומהמקום שנוח לו. אין שום סיבה שמורי דרך, מדריכים, סוכני תיירות פנים וכו' לא יצטרפו לערוץ החדש שלנו, יתמקצעו בחודשים הקרובים ויהיו מוכנים להגיע לקהל אדיר ביום של אחרי עם יכולת מכירה והכנסה מעולים". מה עוד סנורמה עושה בימים אלה של השבתה טוטאלית של ענף השייט העולמי? "ענף השייט בהשבתה מלאה ואנחנו באמת לא יודעים מתי הפעילות תחזור ומה יהיו ההיקפים של אותה פעילות. יחד עם כל זה, אנחנו עובדים לא מעט. כרגע בחברה יש 3 עובדים בהיקף משרה של 75% שמטפלים בעיקר בהחזרים ושירות לקוחות מאוד לא פשוט. מעבר לכך אנו אופטימיים ומסתכלים לעתיד, לעבר קיץ 2021 והאלה. כחלק מגיבוש מדיניות ותכנית התפתחות חדשה התחלנו בתכנון מערכת הזמנות אונליין חדשה עם ראייה הוליסטית על כל מרכיבי חופשת השייט ללקוח הישראלי. בנוסף, סנורמה משקיעה רבות בשדרוג מערכות המידע ומעבר למערכות חדשות עם דגש על תהליכי אוטומציה לשדרוג השירות בעתיד. אנחנו מבינים שאנו בתקופה בה תהליכים שעד לפני כמה חודשים קרו בצורה איטית, הפכו מהירים מאוד ומחייבים אותנו, למרות כל האתגרים, לקבל החלטות כבר כרגע ולפעול. אין לנו ספק ש'סנורמה' תצא מחוזקת, טכנולוגית ודינמית הרבה יותר ביום שאחרי". לפרטים נוספים [email protected] תוכן פרסומי
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}