Luxury באוויר: השת״פ היוקרתי החדש של Etihad Airways ו-Armani/Casa
טוני דאגלס, מנכ"ל קבוצת Etihad: "אנו חושפים דרך חדשה לטוס עמנו: Armani/Casa, הידוע ברחבי העולם ביוקרה ובאלגנטיות האיטלקית שלו, הוא שותף אידיאלי ליצירת רמה שאין כמותה של שירות ועידון בהתאמה אישית עבור הלקוחות שלנו"
צילום: יח"צ אתיחאד
חברת Etihad Airways, הכריזה על השקת שיתוף פעולה חדש עם מותג היוקרה Armani/Casa. השותפות, שהושקה כבר בדצמבר 2022, יוצרת לדברי חברת התעופה המעוטרת של אבו דאבי, חזון ייחודי לפרימיום של Etihad, שעוצבה באופן בלעדי עם המעצב הידוע ג'ורג'יו ארמני. שיתוף הפעולה של Etihad ו-Armani/Casa מציג את 'The Constellation Collectionä, ומציע חוויית 'מעבר לעסקים' לנוסעי אתיחאד, ומלווה בדוגמה גיאומטרית ייחודית המעטרת את הקולקציה בעדינות. הקולקציה כוללת שירות אוכל חדש הכולל קרמיקה, כלי זכוכית, סכו"ם וכלי הגשה, וכן טקסטיל פרימיום לחוויית טיסה יוקרתית. טוני דאגלס, מנכ"ל קבוצת Etihad, אמר: "אנו חושפים דרך חדשה לטוס עמנו: Armani/Casa, הידוע ברחבי העולם ביוקרה ובאלגנטיות האיטלקית שלו, הוא שותף המותג האידיאלי ליצירת רמה שאין כמותה של שירות ועידון בהתאמה אישית עבור הלקוחות שלנו." הקולקציה מעוצבת בהתאם למחויבותה של חברת התעופה לקיימות. חומר עמיד ואיכותי ועיצובים חדשניים הפחיתו את משקל הציוד בכ- 10%, וכתוצאה מכך פחות שריפת דלק ופחות פליטות. בהודעת החברה על המיזם המשותף היא מציינת כי סדרת טקסטיל הפרימיום מפגישה את אחד ממותגי הלייף סטייל היוקרתיים המפורסמים ביותר בעולם עם חומרי פרימיום למנוחה בזמן הטיסה. סט ציפית ושמיכת פוך תואמים כוללים עיצובים יחודיים של Armani/Casa כדי לשפר עוד יותר את חוויית המיטות במחלקת עסקים. סרטון מתוך עמוד הטוויטר של אתיחאד המציג את השותפות היוקרתית. צילום: טוויטר אתיחאד
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}