מחזיקי האג"ח מצפים לקבל תמורת ישראייר כ-120-130 מיליון ש'
אחרי שאי.די.בי פיתוח הציעה את ישראייר ללא תמורה למחזיקי האג"ח שלה מסדרה ט' בשל חוב, כעת מחזיקי האג"ח ממתינים להצעה משופרת מזו שנתן באחרונה טייס ישראייר לרכוש את החברה תמורת 90 מיליון שקל
ישראיר. צילום: ספיר פרץ זילברמן
בשבוע שעבר (17 ביוני) פרסמנו כאן כי קובי ברוט, טייס ישראייר, יו"ר ועד הטייסים לשעבר, הגיש בשם קבוצת משקיעים בהובלתו, הצעה לרכישת ישראייר תמורת כ-90 מיליון שקל. אתמול (21 ביוני) פרסמנו כאן כי חברת האם של ישראייר, אי.די.בי פיתוח שבשליטת אדוארדו אלשטיין, הציעה למחזיקי האג"ח שלה מסדרה ט' את ישראייר ללא תמורה כנגד חלק מהחוב שלה כלפיהם.
מחזיקי האג"ח הגדולים, שאין כוונה להפעיל בעצמם חברת תעופה, מבינים שישראייר, כחברה המנוהלת היטב ע"י המנכ"ל, אורי סירקיס, צפויה לצאת ממשבר הקורונה מחוזקת עוד יותר. לפיכך, הם מצפים לקבל תמורת חברת התעופה לפחות כ-120-130 מיליון שקל. משמע, 30-40 מיליון שקל יותר מהצעתו של הטייס ברוט.
רק בינואר האחרון, קרן פורטיסימו ניהלה מגעים לרכישת ישראייר מאי.די.בי פיתוח לפי תג מחיר של 45-50 מיליון דולר.
ישראייר
אדוארדו אלשטיין, בעל השליטה באי.די.בי פיתוח. צילום: תמר מצפי
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}