אא

ספונטניים? זה מה שתשלמו על חופשה רגע לפני ראש השנה

"אולטרה ספונטניים שיכולים לצאת לחופשה עכשיו, לפני ראש השנה, ייהנו ממחירים הנמוכים ב-20%-30%", כך אומר המשנה למנכ"ל ארקיע, עוז ברלוביץ וכך אומרים גם בישראייר, אשת טורס ובקווי חופשה. לאיזה יעדים הם ממליצים וכמה תשלמו? בדקנו

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

ארקיע: "30%-20% יותר זול מחגי תשרי"

עוז ברלוביץ, משנה למנכ"ל ארקיע: "האולטרה ספונטניים שיכולים לצאת לחופשת טרום חג, ייהנו ממחירים הנמוכים ב 20%-30% ממחירי החגים, תפוסות יחסית נמוכות ומזג אוויר של אוגוסט. ממליץ לנצל את השמש באיי יוון ובשארם א שייח או טיול שופינג לקראת החגים בברצלונה. האירו הנמוך מזמן חגיגת קניות של ממש באירופה עבור ישראלים". מחירים לדוגמא בארקיע:

רודוס טיסות, העברות ו-4 לילות בתאריכים 19-23.9 במלון Virginia ארבעה כוכבים על בסיס הכל כלול - 349 דולר לאדם בחדר זוגי. טיסות, העברות ו-4 לילות בתאריכים 21-25.9 במלון Lutania Beach ארבעה כוכבים על בסיס הכל כלול - 439 דולר לאדם בחדר זוגי. כרתים טיסות, העברות ו-3 לילות בתאריכים 19-22.9 במלון Castello Village Resort ארבעה כוכבים על בסיס פנסיון מלא - 333 דולר לאדם בחדר זוגי. טיסות, העברות ו-3 לילות בתאריכים 20-23.9 במלון Out of the Blue Resort חמישה כוכבים על בסיס חצי פנסיון - 499 דולר לאדם בחדר זוגי.

שארם א שייח' טיסות, העברות ו-3 לילות בתאריך 20.9 במלון Tivoli Hotel Aqua Park ארבעה כוכבים על בסיס פנסיון מלא - 459 דולר לאדם בחדר זוגי. בטומי טיסות, העברות ו-7 לילות בתאריכים 20-27.9 במלון Elegance Hotel ארבעה כוכבים - 579 דולר לאדם בחדר זוגי.

מונטנגרו טיסות, העברות, 3 לילות בתאריך 21.9 במלון Premier Hotel ארבעה כוכבים - 479 דולר לאדם בחדר זוגי.

פרוטראס, קפריסין טיסות, העברות, 3 לילות בתאריכים 19-22.9 במלון Atlantica Aqua Blue ארבעה כוכבים על בסיס חצי פנסיון - 499 דולר לאדם בחדר זוגי. האי סווטי סטאפן

קווי חופשה: "זה הזמן של הספונטניים"

אילן שלו, מנהל שיווק ומכירות קווי חופשה: "רגע לפני שנכנסים לחופשת ראש השנה, המתאפיינת בביקושי שיא, זה הזמן של הספונטניים: בודדים, זוגות, סטודנטים, פנסיונרים ואפילו משפחות, לסגור חופשה משפחתית זולה ולחזור לארץ מיד לאחריה לארוחת החג המשפחתית". סיטונאית התיירות קווי חופשה מוציאה עשרות טיסות בשבוע לאיי יוון (כרתים, רודוס וקוס) עם חברת התעופה Blue Bird Airways, לאיי יוון, וכן טיסות יומיות לאנטליה באמצעות חברת התעופה Tailwind.

מחירים לדוגמא בקווי חופשה:

אנטליה חבילת נופש: טיסה, העברות 3 לילות על בסיס הכל כלול בריזורט waterside resort and spa תעלה השבוע: 289 דולר לאדם או 3,449 שקל למשפחה בהרכב של זוג + 2 ילדים. טיסה בלבד: 140 דולר עם חברת התעופה הטורקית Tailwind כולל כבודה. כרתים חבילת נופש: טיסה, העברות, 2 לילות במלון Athina Palace על בסיס הכל כלול - 375 דולר לאדם או 2,599 שקל לזוג. טיסה בלבד: 180 דולר עם חברת התעופה בלו בירד איירווייס.

קוס חבילת נופש: טיסה, העברות, 3 לילות בריזורט Kipriotis Village על בסיס הכל כלול וכניסה לפארק מים - 310 דולר לאדם או 4,299 שקל למשפחה בהרכב זוג + 2 ילדים. הקליקו כאן וגלו מה לראות ולעשות בקוס. טיסה בלבד: 185 דולר עם בלו בירד איירווייס.

רודוס חבילת נופש: טיסה, העברות, 2 לילות במלון Dionysos תעלה 319 דולר לאדם או 2,200 שקל לזוג בלבד. טיסה בלבד: 195 דולר עם בלו בירד איירווייס.

טיסה יומית לאי קוס יווןטיסה יומית לאי קוס יוון
עשרות טיסות ישירות לאיי יוון. בלו בירד. צילום: יח״צ

אשת טורס: "יש לא מעט הזדמנויות של הרגע האחרון"

שירלי כהן עורקבי, סמנכ"לית אשת טורס: "בשבוע שלפני ראש השנה המחירים נמוכים בעשרות אחוזים לעומת החג עצמו. יש לא מעט הזדמנויות של הרגע האחרון. גם העומס בנתב"ג סביר מאוד לעומת מה שצפוי בחגים כך שיש לא מעט יתרונות לטוס דווקא בשבוע הזה. היעדים המבוקשים דומים לחגים: בחופשות הקצרות - אנטליה, שארם א-שייח', מונטנגרו, בטומי, יעדי מרכז ומערב אירופה ובחופשות הארוכות למי שהקדים את היציאה לפני החגים – ארה"ב ותאילנד".

מחירים לדוגמא באשת טורס:

אנטליה טיסה, העברות, 3 לילות בתאריכים 21-24.9 במלון concordia חמישה כוכבים על בסיס הכל כלול - 499 דולר לאדם בחדר בהרכב זוגי.

כרתים טיסה, העברות, 3 לילות בתאריכים 22-25.9 במלון Art Hotel Korifi ארבעה כוכבים - 577 דולר לאדם בהרכב זוגי.

בטומי טיסה, העברות, 3 לילות בתאריכים 22-25.9 במלון Welmond חמישה כוכבים על בסיס ארוחת בוקר - 699 דולר לאדם בהרכב זוגי. באשר לחגים עצמם אומרת כהן עורקבי, "חגי תשרי נחגגים לראשונה מזה שנתיים כשהשמיים פתוחים לגמרי והביקושים גבוהים בהתאם - ממש כמו לפני הקורונה. גם מיעוט ימי העבודה בתקופת החגים תומך במגמה ומעודד יציאות לחו"ל בתקופה זו ובמיוחד לחופשות ארוכות. היעדים המבוקשים ביותר הם אנטליה, שארם א-שייח' ויעדי אירופה, והקטגוריה הצומחת ביותר לחג היא טיולי ג'יפים ושטח, שמתאימים למזג האוויר הנעים השורר בעונה זו. אנו מקבלים המון פניות לחופשה של הרגע האחרון, ועדיין יש הזדמנויות לחופשות משתלמות בעיקר בראש השנה ופחות בסוכות שכבר מלא כמעט לגמרי. כתוצאה מביקושי השיא בקיץ והחגים, ישראלים רבים כבר חושבים קדימה וממהרים לשריין את החופשה לקראת פתיחת העונה באמירויות ושווקי החג המולד באירופה בסוף השנה".

השטיח המעופף מחדשת טיסות לאנטליה שבטורקיההשטיח המעופף מחדשת טיסות לאנטליה שבטורקיה
אנטליה. צילום: shutterstock

ישראייר: "נותרו חבילות לרגע האחרון"

הילה הרמולין רונן, סמנכ"לית השיווק והמכירות של קבוצת ישראייר: "בראש השנה הקרוב אנו רואים גידול של עשרות אחוזים לעומת התקופה המקבילה ב-2019. ניכר כי הביקושים הרבים נובעים השנה גם מכיוון שאחרי תקופה ארוכה של קורונה ובעיקר מאחר והחגים יצאו השנה בסמוך לסופי השבוע ואנשים החליטו להאריך חופשה על חשבון מעט ימי עבודה. מרבית החופשות לחג כבר הוזמנו מראש, אך למי שעדיין מעוניין נותרו חבילות ליעדים כמו שארם א שייח', בטומי, דובאי, מדריד אתונה, מונטנגרו, ברלין, רודוס ועוד במחירים של החל מכ-600 דולר לאדם.

הקליקו כאן וגלו מה לראות ולעשות בשארם א שייח'.

חופשה בשארם א שייח'חופשה בשארם א שייח'
שארם א שייח'. צילום: shutterstock הקליקו כאן וגלו מה לראות ולעשות בשארם א שייח'.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםישראיירארקיעאשת טורסקווי חופשה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: