אא

מחלקת "תיירים פלוס" – כדאי לשלם יותר?

חברות התעופה שמות דגש בשנים האחרונות על השקת מחלקות תיירים משודרגות - "אקונומי פרימיום". כמה מושבים משודרגים יש במטוס? כמה מקום יש לרגליים? כמה תצטרכו להוסיף למחיר הכרטיס? כל מה שחשוב שתדעו על המחלקות המשודרגות של חברות התעופה. כתבה ראשונה בסדרה

מחלקת תיירם פלוס לופטהנזה||דלתא איירליינס: Delta Comfort + מחלקת תיירם פלוס לופטהנזה||דלתא איירליינס: Delta Comfort +
בין מחלקת תיירים למחלקת העסקים הגיח לא מזמן ייצור כלאיים המכונה בעולם התעופה: "תיירים פלוס". בזו אחר זו, השיקו חברות תעופה את "האקונומי המשודרג" שלהן. מה באמת חברות התעופה מציעות במחלקות הללו? כמה תצטרכו להוסיף למחיר כרטיס הטיסה הרגיל ? כמה מושבים משודרגים כאלה יש במטוס? כמה מקום יש באמת לרגליים? פספורטניוז מביא לכם כל מה שחשוב שתדעו על מחלקת "האקונומי פרימיום" של ארבע מחברות תעופה סדירות ומרכזיות הפועלות בישראל : אל על, בריטיש איירווייס, דלתא איירליינס, ולופטהנזה המציעה את השירות רק לנוסעי החברה בקווים מפרנקפורט או מינכן ליעדי המשך ארוכי טווח. המסקנה העיקרית העולה מן הבדיקה היא: הדבר שהכי חשוב לנוסעים הוא מקום ומרווח גדול יותר לרגליים בהשוואה לצפיפות הבלתי נסבלת לעיתים המאפיינת את מחלקות התיירים הרגילות, וזה בדיוק מה שמחלקות התיירים המשודרגות מציעות, ומכאן גם האטרקטיביות שלהן. בימים בהם חברות תעופה יוצאות מגדרן על מנת להפחית את עלויות הדלק, אפשר להבין מדוע החברות שמות דגש על המרווח בין המושבים ופחות על פינוקים למיניהם. המוצר כאמור אטרקטיבי, במיוחד לתמירים שבינינו, שאינם יכולים להרשות לעצמם את הפינוק האמיתי במחלקת עסקים, אך הביקוש עולה על ההיצע בשל מספר המקומות המוגבל של מושבים בכל מטוס. אל על: תיירים פלוס תוספת תשלום לכרטיס טיסה: 80 דולר ליעדים קצרים ו-150 דולר ליעדים ארוכים, כמו צפון אמריקה: ניו יורק, בוסטון, לוס אנג'לס וטורונטו, מזרח רחוק: בנגקוק, בייג'ינג, מומביי והונג קונג, דרום אפריקה ויעדים נבחרים באירופה. מספר מושבים: 28-34 (עם וילון מפריד ממחלקת תיירים). זווית הטיית המושב: עד 33% מהקיים במחלקת תיירים. מרווח לרגליים (מרחק בין המושבים): כ-81-91 ס"מ. אוכל והטבות נוספות: נוסעי תיירים פלוס של אל על מקבלים בין היתר צ'ק אין בדלפקי אקספרס ייעודיים; ערכת נוחות ייעודית למחלקה, כרית ושמיכה בדומה למחלקת עסקים, וכן משקאות אלכוהוליים ובקבוק מים אישיים ללא תוספת תשלום. מאידך, הארוחה המוגשת בתיירים פלוס זהה לארוחה המוגשת במחלקת תיירים. כמו כן מוצעת מערכת בידור אישית ושקע כוח למחשב נייד.
tp_elaltp_elal
אל על: תיירים פלוס דלתא איירליינס: Delta Comfort תוספת תשלום לכרטיס טיסה: 120 דולר לכיוון בקו תל אביב-ניו יורק-תל אביב. מספר מושבים: 36 (ללא וילון מפריד ממחלקת תיירים). זווית הטיית המושב: 15 ס"מ, כ-50% יותר ממחלקת תיירים. מקום לרגליים (מרחק בין המושבים): 90 ס"מ. אוכל והטבות נוספות: נוסעי המחלקה נהנים בין היתר מעלייה מוקדמת למטוס (לפני נוסעי מחלקת תיירים). כמו כן מוגשים להם יין, בירה, אלכוהול וערכת שינה – ללא תוספת תשלום.
Female customer interacting with iPad while using earbuds on a Boeing 737-900ER. -These images are protected by copyright. Delta has acquired permission from the copyright owner to the use the images for specified purposes and in some cases for a limited time. If you have been authorized by Delta to do so, you may use these images to promote Delta, but only as part of Delta-approved marketing and advertising. Further distribution (including proving these images to third parties), reproduction, display, or other use is strictly prohibited.Female customer interacting with iPad while using earbuds on a Boeing 737-900ER. -These images are protected by copyright. Delta has acquired permission from the copyright owner to the use the images for specified purposes and in some cases for a limited time. If you have been authorized by Delta to do so, you may use these images to promote Delta, but only as part of Delta-approved marketing and advertising. Further distribution (including proving these images to third parties), reproduction, display, or other use is strictly prohibited.
דלתא איירליינס: Delta Comfort + בריטיש איירווייס: World Traveller תוספת תשלום לכרטיס טיסה: אין תוספת תשלום קבועה. התופסת משתנה בהתאם למועד ולמחיר כרטיס הטיסה. מספר מושבים: 25. זווית הטיית המושב: 47 ס"מ. מקום לרגליים (מרחק בין המושבים): כ-96.5 ס"מ. אוכל והטבות נוספות: נוסעי בריטיש איירווייס במחלקת התיירים המשודרגת נהנים בין היתר מארוחה משודרגת, שתייה קלה, ומבחר אלכוהול וכן ממסך אישי הגדול יותר ב-60% ממסך ממחלקת תיירים.
בריטיש איירווייס: world traveller plus בריטיש איירווייס: world traveller plus
בריטיש איירווייס: world traveller plus לופטהנזה: Premium Economy תוספת תשלום לכרטיס טיסה: אין תוספת תשלום קבועה. התופסת משתנה בהתאם למועד ולמחיר כרטיס הטיסה. המחלקה זמינה במטוסים רחבי גוף בטיסות ארוכות טווח. כלומר, בטיסות המשך מפרנקפורט או ממינכן. מספר מושבים: 21-52 (ללא וילון מפריד ממחלקת תיירים אלא הפרדה באמצעות מחיצה קטנה). זווית הטיית המושב: 130 מעלות. מקום לרגליים (מרחק בין המושבים): 97 ס"מ. אוכל והטבות נוספות: נוסעי המחלקה נהנים בין היתר מערכת נוחות ובקבוק מים אישי; משקאות עם העלייה למטוס; מערכת בידור חדישה כולל משחקים ושלט אישי לכל נוסע; 2מזוודות – עד 23 ק"ג כל אחת ללא תשלום; הטבה עבור מטען חורג (חיסכון של עד 300 אירו) ומארוחה מגוונת המשודרגת מזו המוגשת במחלקת תיירים.
לופטהנזה: Premium Economy לופטהנזה: Premium Economy
לופטהנזה: Premium Economy

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: