אא

מי תהיה החברה החדשה בקבוצת לופטהנזה?

עפ"י העיתון האיטלקי 'קוריירה דלה סרה', לופטהנזה מגלה עניין מחודש באליטליה, ולחלופין גם נורוויג'ן אייר ווויזאייר על כוונת הרכש של הקבוצה. בימים הקרובים נדע איזו חברה תצטרף לקבוצת התעופה הגדולה באירופה

צילום: shutterstock צילום: shutterstock
קבוצת לופטהנזה נחושה להתרחב, עפ"י העיתון האיטלקי Corriere Della Sera, ומציעה תכנית חדשה עבור אליטליה, ואם תכניתה לא תתקבל, היא מתכוונת לרכוש את נורוויג'ן אייר או את וויזאייר. הארי הומייסטר, חבר מועצת המנהלים של קבוצת לופטהנזה, סיפר לעיתונאים על התכניות: "אנחנו מעוניינים לקבל אחזקה באליטליה, ובטווח הארוך יותר לרכוש אותה במלואה", והוא אף פירט. שם החברה האיטלקית יישמר, וכך גם נמל הבית שלה, פיומיצ'ינו – רומא, וגם פעילותה העצמאית. בהמשך, פעילות אליטליה תשתלב בנמלי הבית של לופטהנזה: פרנקפורט, מינכן, וינה וציריך. אם לופטהנזה תרכוש את אליטליה במלואה, היא תשמור על מסגרת של 70-75 מטוסים, אך תקצץ במספר העובדים, עפ"י החלטת מועצת המנהלים בראשות קרסטן שפור, מנכ"ל קבוצת לופטהנזה. כפי שפרסמנו ב'פספורטניוז', בחודש האחרון נציגי אליטליה מקיימים מגעים עם דלתא האמריקנית, אך עפ"י ה'קוריירה דלה סרה', מנהלי חברת הרכבות האיטלקית, Ferrovie dello Stato, בעלת הבית הממשלתית של אליטליה, המנהלת את המגעים עם חברות תעופה המעוניינות בשותפות, הודיעו כי המו"מ לא הוביל בנתיים לסיכום. אם התכנית החדשה של לופטהנזה להשתלט על אליטליה לא תצליח, ובסופו של דבר, המו"מ של האיטלקים עם דלתא יוביל לסיכום חיובי, העיתון האיטלקי מציין כי קרסטן שפור נחוש להרחיב את קבוצת התעופה, ובתכניתו שתי חלופות. האחת, לרכוש את נורוויג'ן אייר, חברת הלואו-קוסט הטרנסאטלנטית המצויה בקשיים פיננסיים, שרק בשבוע שעבר קבוצת IAG ויתרה על התכנית לרכוש אותה, והשנייה, לרכוש את וויזאייר, חברת הלואו-קוסט ההונגרית, הנחשבת לחסכונית באירופה בהוצאות התפעול.        

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: