אא

מלונות הבוטיק הטובים בעולם – מבלי לקרוע את הכיס

היכן תוכלו לישון במלון בוטיק שנמצא ברשימת עשרת הטובים של אתר Tripadvisor בעלות של 80 דולר בלבד? איזה מלון בברלין יציע לכם לינה יוקרתית ומוסיקה מקומית בכרטיס אחד? ואיפה יחכו לכם מאפים מעשה ידי המארחים מחוץ לדלת מדי בוקר? בואו עם Two Flying Boys לסיור במלונות הבוטיק האהובים עליהם בעולם מבלי לקרוע את הכיס

מלונות הבוטיק הטובים בעולם – מבלי לקרוע את הכיס. צילום: יח"צ מלונות הבוטיק הטובים בעולם – מבלי לקרוע את הכיס. צילום: יח"צ

Orania.Berlin, ברלין

ברלין היא ללא ספק אחת הערים המסעירות והמעניינות בעולם. מרתקת במיוחד בתוכה היא שכונת קרויצברג על בתי הקפה, הבארים, השווקים, החנויות והגלריות שבה. בין כל אלה עומד לו מלון בוטיק מופלא אחד, המעניק לאורחיו כל מה שניתן לבקש ולצפות ממלון להיות. עם אווירה אלגנטית, חמימה, פתוחה ומקבלת מצליח האוראניה להיות ברלינאי אותנטי (ולא תיירותי כמו בתי המלון באזור ה-Mitte בו נמצאות מרבית האטרקציות) מבלי לוותר על אף אחד מהאלמנטים שיש במלונות היוקרה הטובים בעולם. העיצוב המוקפד חם ומזמין, השירות מאיר פנים אך בלתי מתנשא והשהות בו היא תענוג צרוף. בלובי המלון בר ומסעדה מעולים המארחים כמה ערבים בשבוע מופעי ג'אז חיים של אמנים ברלינאים לצד מנות מהעולם עם טוויסט קולינרי מקומי של השף פיליפ ווגל, המשמש גם כמנהל המקום. מחיר ללילה – החל מ-187 יורו.

ברלין – האוראניה, ברלין האמיתיתברלין – האוראניה, ברלין האמיתית

ברלין – האוראניה, ברלין האמיתית. צילום: יח"צ

Neues Schloss Privat Hotel, ציריך

בכניסה למלון הבוטיק הסמוך לטיילת ולאגם ציריך תלוי שלט: "אנחנו מחברים את אותם הדברים שלא משתלבים בדרך כלל". ואכן, כל פרט במלון הזה עומד בהבטחה ורוקח תרכובת חדשה לחלוטין מחומרי היסוד שלו: מסורת וחדשנות, המבנה ההיסטורי בו הוא שוכן והעיצוב העדכני שלו, החמימות שלו ויצירות הארט דקו של אמנים מקומיים הממלאות אותו ונותנו לו אופי ייחודי. אגב, בכל חדר תוכלו למצוא את קטלוג יצירות האמנות שבמלון. החדרים במלון מרווחים ומעוצבים ובחלקם גם מרפסת פינתית יפהפייה שקרן השמש שתפסנו בה גרמה לנו להתאהב בציריך קצת יותר. מחיר ללילה – כ-506 דולר.

ציריך – ניו שלוס פריבאט, מחבר את אותם הדברים שלא משתלבים בדרך כללציריך – ניו שלוס פריבאט, מחבר את אותם הדברים שלא משתלבים בדרך כלל

ציריך – ניו שלוס פריבאט, מחבר את אותם הדברים שלא משתלבים בדרך כלל. צילום: יח"צ

Cambria, ניו אורלינס

בעוד רוב הערים בארה"ב הופכות לדלעת כאשר מגיעה השעה 22:00, בניו אורלינס המסיבה לא נגמרת לעולם. חיי הלילה ברחוב בורבון שלה רוויים במוסיקה חיה, אלכוהול בשלל צבעי קוקטיילים, טעמים וגוונים ובעיקר בחוגגים שסופגים את שני אלה בשמחה יתרה. דווקא על רקע אלה, הקאמבריה, מהווה מפלט מופלא. ממוקם ברובע האופנתי והבוהמייני של העיר ליד גדות נהר המיסיסיפי, קרוב מספיק לרובע הצרפתי האייקוני (אך גם רחוק ממנו כשצריך), מלון הבוטיק היפה הציע לנו חוויה נעימה ולא מתאמצת. עם חדרים מרווחים ויצירות אמנות פופ (עתירת גולגולות) הנותנות אופי ייחודי לכל פינה בו, הצליח המלון להגיע לרשימת מלונות הבוטיק החביבים עלינו די בקלות. מחיר ללילה – החל מ-135 דולר.

ניו אורלינס - הקאמבריה, אמנות פופ והרבה אופיניו אורלינס - הקאמבריה, אמנות פופ והרבה אופי

ניו אורלינס - הקאמבריה, אמנות פופ והרבה אופי. צילום: יח"צ

La Siesta Classic Ma May, האנוי

מסתבר שמלון הבוטיק המיוחד הזה לא אהוב רק עלינו מאחר והוא כבר מחזיק בתואר אחד מעשרת המלונות המועדפים על מטיילים באתר Tripadvisor. לה סיאסטה הוא פנינה של יוקרה בלב הרובע העתיק והתוסס של האנוי. על אף מרכזיותו המלון הוא אי של שקט עם עיצוב בטוב טעם אמיתי. מהרגע שצועדים לתוכו מהרחוב הסואן, המלון מעניק תחושת חמימות הטומנת בחובה את התרבות המקומית יחדיו עם מודרניות אירופית, גופי תאורה יוצאי דופן ויצירות אמנות. במלון ספא, בר ומסעדה מצויינים שהם כאין וכאפס לעומת השירות ללא דופי שתקבלו במקום. מחיר ללילה – כ-80 דולר.

האנוי – לה סיאסטה, בין עשרת המלונות הטובים בעולםהאנוי – לה סיאסטה, בין עשרת המלונות הטובים בעולם

האנוי – לה סיאסטה, בין עשרת המלונות הטובים בעולם. צילום: יח"צ

Admiral’s Landing, פרובינסטאון

אולי לא עונה להגדרה המדויקת של מלונות בוטיק אבל ללא ספק, זהו אחד המקומות הקטנים בהם שהינו, אשר ידע להעניק חוויה אינטימית, ייחודית ויוקרתית באופן יוצא דופן. לא רחוק מחוף הים באחת העיירות היפות יותר של חצי האי קייפ קוד (בארה"ב) ובסמוך לגלריות האמנות והחנויות הציוריות, עומד לו האדמירל לנדינג בבית היסטורי שתוכו משופץ ומעוצב ברוח המקום ובכל אחד מששת חדריו אח. בבוקר, כשתתעוררו תחכה מחוץ לחדרכם סלסלה עם מאפים מעשי ידיהם של בעלי המקום אותה תוכלו לאכול בחדר, בטרקלין או בפטיו. מחיר ללילה (בעונה) – החל מ-200 דולר.

פרובידנס – אדמירלס לנדינג, מאפים בפתח הדלתפרובידנס – אדמירלס לנדינג, מאפים בפתח הדלת

פרובידנס – אדמירלס לנדינג, מאפים בפתח הדלת. צילום: יח"צ

בלוג טיולי היוקרה Two Flying Boys באתר ובאינסטגרם.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםפספורטופ 5

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: