אא

מנכ"ל יאט"א ישראל נגד שרת התחבורה: "התנהלות השרה בושה וחרפה"

אחרי שלא זכה למענה משרת התחבורה על פניותיו, קובי זוסמן, תוקף: "לא נתקלתי בסיטואציה כזו בעבר, לא אצל שרי התחבורה והדרגים הבכירים במשרד. מה שאמרה מיכאלי על עובדי התיירות, אמירה אומללה"

מירב מיכאלי, שרת התחבורה. צילום: כנסת ישראל מירב מיכאלי, שרת התחבורה. צילום: כנסת ישראל
שרת התחבורה, מרב מיכאלי, גרמה השבוע לענף התיירות והתעופה לצאת נגדה לאחר שאמרה: "לגיטימי להקריב את התיירות". קובי זוסמן, מנכ"ל יאט"א ישראל, מגיב על האמירה הזו של שרת התחבורה, "אמירה אומללה. לתעשיית התעופה והתיירות הייתה לפני משבר הקורונה תרומה משמעותית לכלכלת ישראל. התעשייה  מעסיקה עשרות אלפי עובדים באופן ישיר ועקיף. מדינות אחרות בעולם, מתחילת המגפה, מבינות את החשיבות, תומכות ומסייעות לסקטור התיירות כי מדינה בלי תעופה ותיירות תתקשה להתאושש מהמגפה".
קובי זוסמן, מנכ"ל יאט"אקובי זוסמן, מנכ"ל יאט"א
"אמירה אומללה". קובי זוסמן, מנכ"ל יאט"א. צילום: תמר מצפי מנכ"ל יאט"א זועם על התנהלות משרד התחבורה באופן כללי. מכתב ששלח לשרה מיכאלי לפני למעלה מחודשיים בסוגיית האגרות שחברות תעופה בנתב"ג נדרשות לשלם לרשות שדות תעופה, כלל לא זכה למענה. "זה כמו דו"ח של העירייה, כך אני חושב על ההתנהלות של המשרד. אני עובד שנים מול משרד התחבורה, מול הדרגים השונים והשרים. תמיד היה דיאלוג טוב וענייני. אבל עם ההנהגה הנוכחית אין שום דיאלוג. לא קיבלתי תשובה עניינית על פניתי, זו פשוט התנהלות בושה וחרפה של שרת התחבורה", אומר זוסמן. עוד הוא אומר בנושא, "אין חולק כי זהו משבר נוראי עבור ענף התעופה, האגרות שהן נדרשות לשלם בנתב"ג כבדות ומקשות מאוד על החברות. אבל את אף אחד במשרד זה פשוט לא מעניין. לכן פנינו לוועדת הכלכלה שתקיים דיון בנושא". תגובת שרת התחבורה תובא כאן לכשתתקבל.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםקובי זוסמןיאט"א ישראלשרת התחבורה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: