אא

מפגש ענקים: נחתם הסכם מסחרי היסטורי בין אמירייטס ויונייטד איירליינס

יונייטד תשיק טיסה ישירה בין ניוארק לדובאי החל מרץ 2023, משם יוכלו נוסעיה לטוס באמירייטס או בחברת flydubai ליותר מ-100 ערים. נוסעי אמירייטס הטסים לשיקגו, סן פרנסיסקו ויוסטון, יוכלו להתחבר לטיסות יונייטד בכ- 200 ערים ברחבי אמריקה בכרטיס אחד וזה עוד לא הכל

צילום:Shutterstock צילום:Shutterstock

יונייטד איירליינס וחברת אמירייטס חתמו על הסכם מסחרי היסטורי שיאפשר ללקוחותיהן גישה קלה יותר למאות יעדים חדשים בתוך ארצות הברית וברחבי העולם.

החל מחודש נובמבר, לקוחות אמירייטס הטסים לשיקגו, סן פרנסיסקו ויוסטון - שלושה ממרכזי העסקים הגדולים ביותר בארה"ב - יוכלו להתחבר בקלות לטיסות יונייטד לכמעט 200 ערים ברחבי אמריקה ובכרטיס טיסה בודד אחד. בשמונה שדות התעופה הנוספים בארה"ב אליהם טסה אמירייטס: בוסטון, דאלאס, לוס אנג'לס, מיאמי, JFK, אורלנדו, סיאטל וושינגטון די.סי. - לשתי חברות התעופה יהיה הסדר בין קווים.

יונייטד איירליינס תשיק טיסה ישירה חדשה בין ניוארק לדובאי החל מחודש מרץ 2023 - משם יוכלו הלקוחות לטוס באמירייטס או בחברת הבת flydubai ליותר מ-100 ערים.

ההסכם החגיגי נחנך באירוע חגיגי בשדה״ת של דאלאס טקסס, בהנחיית מנכ"ל יונייטד סקוט קירבי ונשיא האמירויות סר טים קלארק, בהשתתפות מטוסי בואינג 777-300ER של יונייטד איירליינס ואמירייטס. טים קלארק, נשיא Emirates Airline אמר: "שתי חברות התעופה הגדולות והמוכרות בעולם משלבות ידיים כדי להטיס לקוחות לרשת יעדים ענפה יותר, בתקופה שבה הביקוש לנסיעות מתאושש, זו שותפות משמעותית שתפתח תועלת צרכנית אדירה ותקרב את איחוד האמירויות הערביות וארה"ב עוד יותר. אנו מברכים על חזרתה של יונייטד לדובאי בשנה הבאה, שם המרכז שלנו דובאי הופך למעשה לשער עבור יונייטד לאסיה, אפריקה והמזרח התיכון דרך הרשת המשולבת שלנו ו-flydubai. אנו מצפים לפתח את השותפות שלנו עם יונייטד לטווח ארוך".

סקוט קירבי, מנכ"ל יונייטד איירליינס אמר: "הטיסה החדשה של יונייטד לדובאי והרשתות המשלימות שלנו יקלו על נסיעות גלובליות עבור מיליוני לקוחותינו ויסייעו להגביר את הכלכלות המקומיות ולחזק את קשרי התרבות. זהו רגע חשוב גם לעובדי יונייטד וגם לעובדי אמירייטס, ואני מצפה למסע שלנו ביחד".

נוסעי שתי חברות התעופה יוכלו להזמין בקרוב את טיסות ההמשך הללו בכרטיס אחד - מה שהופך את הצ'ק-אין והעברת המזוודות למהיר וקל יותר. לדוגמה - מטיילים יוכלו לבקר ב-United.com או להשתמש באפליקציית United כדי להזמין טיסה מניו יורק/ניוארק לקראצ'י, פקיסטן או ללכת ל-Emirates.com כדי להזמין טיסה מדובאי לאטלנטה או הונולולו.

ההסכם יעניק גם לחברי תוכנית הנאמנות של שתי חברות התעופה הזדמנויות נוספות לתגמולים נוספים: חברי Emirates Skywards יוכלו בקרוב לצבור מיילים כאשר הם נוסעים בטיסות המופעלות על ידי יונייטד, וחברי United Mileage Plus שטסים בטיסת ניו יורק/ניוארק לדובאי של יונייטד יוכלו לממש מיילים בעת חיבור מעבר ל-Emirates ו-flydubai.

נוסעי מחלקות היוקרה של החברות בטיסות הקוד שייר ייהנו בקרוב גם מגישה לטרקליני Emirates ו-United. צילום: Shutterstock    

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםיונייטד איירליינסאמירייטסEmiratesפספורט UAE - GCCFlydubiיונייטד

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: