אא

משרד הבריאות: נוסעת אל על מניו-יורק לנתב"ג נשאית חצבת

מקרה נוסף של חשיפה לחצבת בטיסה. נוסעת ישראלית שהגיעה לארץ ב-25 באפריל בטיסה מספר 028 LY מניו יורק אושפזה בבית החולים. משרד הבריאות קורא לנוסעים ולאנשי צוות שאינם מחוסנים לפנות ללשכת הבריאות

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock
  משרד הבריאות פונה אל נוסעי טיסת אל על  028 LY, שנחתה בארץ מניו יורק ב-25 באפריל בשעה 06:00 בבוקר ואינם מחוסנים מפני חצבת לפנות ללשכת הבריאות הקרובה למקום מגוריהם, על מנת לברר את הצורך בקבלת חיסון נגד המחלה. הנוסעת תושבת נתניה, אושפזה והתברר כי היא נדבקה במחלה. בנוסף לנוסעי אל על ההודעה מכוונת לאנשים שביקרו במרכולית בתל-יצחק ב-26 באפריל בשעות הצהריים ובמסעדת קופינס בצור-משה בשעות אחה"צ. הנוסעת ביקרה בשני המקומות הללו. נוסעי אל על ואנשי הצוות של הטיסה וכן מי שביקר בשני המקומות הללו ונולדו משנת 1957 ואילך ואינם מחוסנים בשתי מנות חיסון נגד חצבת, חייבים לפנות בהקדם ללשכת הבריאות. בהודעת המשרד נאמר כי מומלץ להגיע ולקבל את החיסון עד אחד במאי בשעה 14:00 ותוך שישה ימים ממועד החשיפה. משרד הבריאות מבקש מאלו הסובלים מחום ואחד או יותר מהסימנים הבאים (שיעול, נזלת, דלקת עיניים, פריחה) תוך 21 ימים מיום החשיפה, להימנע מלהגיע למקומות ציבוריים – עבודה, בתי תפילה, קניונים, מסעדות, תחבורה ציבורית,  לאירועים רבי משתתפים וכל מסגרת ציבורית נוספת, על מנת למנוע הדבקה. מי שסובל מתסמיני מחלת החצבת ונזקק לבדיקה רפואית, עליו לפנות למרפאה או כל מוסד רפואי אחר בתיאום מראש או לחילופין להודיע מידית לצוות בהגעה למוסד רפואי.
אין זה המקרה הראשון שנוסעי טיסה נחשפו למחלה בחודש האחרון.
דיילת אל על אושפזה במצב קשה בבית החולים מאיר בכפר סבא לאחר שנחשפה לנגיף החצבת במהלך טיסה. היא נדבקה בטיסת אל על 002 שיצאה מנמל התעופה קנדי שבניו יורק ב-26 במרץ ונחתה בישראל ב-27 במרץ השנה.
.כבר  בחודש ספטמבר 2018 הודיע משרד הבריאות הודיע כי קיים חשש לחצבת בכמה טיסות לישראל וקרא למי שהיה באותן טיסות להתייעץ בדבר הצורך להתחסן.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץמבזקיםחצבתחשיפה לחצבת בטיסה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: