נוסעי "יאן אייר" לקייב נתקעו בנתב"ג כ-10 שעות
פרסום ראשון: טיסת חברת התעופה האוקראינית, יאן אייר, שהייתה אמורה להמריא אמש (א') מנתב"ג לקייב בשעה 19:20, יצאה לדרכה באיחור של כעשר שעות. נוסעים: "אף אחד לא סיפק הסברים. דיילי הקרקע לא ידעו מה תמונת המצב. ביזיון שכך מתנהגים לנוסעים"
Shutterstock
סיוט בטרמינל: נוסעי טיסת YE334 של חברת התעופה האוקראינית יאן אייר (Yan Air), "זכו" אתמול בערב ובמהלך הלילה לחוויה לא נעימה בנתב"ג. הטיסה שהייתה אמורה להמריא בשעה 19:20 בערב אתמול מנתב"ג לקייב, יצאה לדרכה רק למחרת בשעה 05:00 בבוקר. כלומר, באיחור של כמעט עשר שעות. הנוסעים שהגיעו לשדה בשעות אחר הצהרים קיבלו הודעה על דחייה בטיסה לשעה 23:20 בערב, שכאמור המריאה לדרכה רק למחרת בבוקר. לטענת הנוסעים המתוסכלים, אף נציג מהחברה לא סיפק הסברים לנוסעים לגבי סיבת האיחור וגם לא על מועד ההמראה המשוער. הנוסעים הזועמים צבאו על דלפקי הבידוק במשך שעות בניסיון לקבל הסבר לסיבת האיחור הגדול ועדכון לגבי מועד ההמראה החדש ולטענתם הנציגים בדלפקי הבידוק לא היו מעודכנים בתמונת המצב וגם לא בשעת ההמראה החדשה. "אף אחד לא סיפק הסברים, הדיילים כלל לא ידעו מה תמונת המצב, ביזיון שכך מתנהגים לנוסעים בשנת 2018". בין הנוסעים בטיסה האמורה, תיירים רבים ש"זכו" לסיים כך את ביקורם בישראל. טרם התקבלה תגובת פניקס תעופה המייצגת את יאן אייר בישראל.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}