אא

אטלנטיס דה רויאל: נחשף אתר הנופש היוקרתי החם של דובאי ב-2023

אתר הנופש האולטרה-מפואר החדש בדובאי, מכיל 795 חדרים, בגובה של 43 קומות המזכירות קוביות, עם 44 סוויטות, הכוללות בריכות פרטיות משלהן ובריכת אינפיניטי מסוגננת מעל הים הערבי ואי הדקל המפורסם של דובאי

קרדיט: מלון אטלנטיס דה רויאל קרדיט: מלון אטלנטיס דה רויאל

האייקון המדובר ביותר בדובאי נחשף-אתר הנופש החדש והכי היוקרתי שיעצב את קו הרקיע של דובאי, "אטלנטיס דה רויאל".

באתר האיירוני תוכלו למצוא החל ממשרתים אישיים ועד לסוויטות עם בריכות אינפינטי פרטיות ומועדון ברמה עולמית הממוקם גבוה בין העננים.

ההזמנות לאתר הנופש המפואר ביותר בדובאי נפתחו ב-31 באוקטובר עבור שהייה החל מינואר 2023.

"יוקרה במיטבה" https://youtu.be/arc35McV3mY

אתר הנופש האולטרה-מפואר החדש בדובאי, מכיל 795 חדרים, בגובה של 43 קומות המזכירות קוביות, עם 44 סוויטות, הכוללות בריכות אינפינטי פרטיות משלהן ובריכת אינפיניטי מסוגננת בקומה ה-22 עם נוף מרהיב, מעל הים הערבי ואי הדקל. כל החדרים, הסוויטות והפנטהאוזים כוללים נגיעות יוקרתיות מרהיבות, של מותגי יוקרה, כמו: Hermès, Frette ו-Graff.

בנוסף, האורחים השוהים בסוויטות או בפנטהאוז סיגנצ'ר, יוכלו ליהנות משירות עלית אישי, כולל פריקת מזוודות, בחירת כריות, גיהוץ וקיפול בגדים, סיור והתמצאות אישי באתר הנופש.

באתר הנופש אורחי המלון יוכלו לשלוט על כל מתקני הסוויטה שלהם באמצעות הטלפון הנייד שלהם, כולל תאורה, מיזוג ואפילו סרטים ומדיה.

סטנדרט חדש למצוינות קולינרית אפשרויות הסעודה באטלנטיס דה רויאל משלבות שפים בינלאומיים פורצי דרך, ב-17 מסעדות וברים, כולל: Gaston Acurio, Ariana Bundy, Costas Spiliadis ו-Jose , Andres. גם מסעדת נובו, Nobu, עטורת הפרסים, תיפתח במועדון הבריכה והחוף של הריזורט. אם כל זה לא מספיק, בקומה ה-22 ייפתח טרקלין "לינג לינג", אשר יספק חווית אוכל מבוקר ועד ליל, בהשראה אסייתית, עם נופים של 180 מעלות של קו הרקיע הנוצץ של דובאי.

קלאוד 22: בקומה ה-22 באתר הנופש "אטלנטיס דה רויאל", נמצא "קלאוד 22" – התכשיט בכתר הנוצץ של המלון, שעומד להפוך ליעד הבילוי היוקרתי והאייקוני בדובאי. המקום יכלול ביתני VIP עם בריכות מים עמוקות פרטיות, בר שחייה עם ביתן DJ בראש, בר קוקטיילים של סטון בלומנטל, אשר יכלול אקווריום מדוזות בגובה של 6.5 מטר ויכיל לא פחות מ-4000 מהן. אתר הנופש יהיה לביתם של מגוון עצום של מזרקות ומתקני מים שתוכננו על ידי הרשות העולמית בנושאי מים, כולל את Skyblaze המפואר; מזרקה נושמת אש ומזרקת מופעי אש ומים הקבועה הראשונה והיחידה במזרח התיכון. 

השקת אתר הנופש – ינואר 2023 לפני הפתיחה לאורחים, אטלנטיס דה רויאל תקיים בינואר אירוע השקה, לצד שורה של סלבריטיז מכל העולם. דבר אשר מזכיר את ההשקה המרהיבה של מלון Atlantis The Palm בשנת 2008, שם הגיעו, בין היתר, רוברט דה נירו, ג'רארד באטלר, קיילי מינוג ופריאנקה צ'ופרה, עם מופע זיקוקים מרהיב. טים קלי, מנכ"ל אטלנטיס דובאי: "זהו זה. הרגע שלנו סוף סוף כאן כדי לחשוף את אטלנטיס דה רויאל כאתר הנופש הבידורי היוקרתי ביותר בעולם. פתיחות של אתרי נופש כמו זה מגיעות רק פעם או פעמיים בעשור, ואנחנו לא יכולים לחכות לחלוק את זה עם העולם. כפי שמדגימות התמונות החדשות הללו, זהו אתר נופש שאין כמותו והבניין עצמו יהפוך לסמל הניתן לזיהוי מידי של קו הרקיע של דובאי.

  קרדיט: מלון אטלנטיס דה רויאל   צילום: מלון אטלנטיס דה רויאל

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: דובאיפספורט UAE - GCCאטלנטיס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: