אא

נמל בריסל וחברת בריסל איירליינס משיקים מערכת טיפול עצמי במזוודות

באמצעות עמדות ומסועים לשירות עצמי הנוסעים בטיסות קצרות ובינוניות יכולים לבצע בעצמם את הליך מסירת המזוודות, לחסוך זמן ולקצר את משך העמידה בתורי הצ'ק אין

נמל התעופה של בריסל. צילום: 123rf נמל התעופה של בריסל. צילום: 123rf
בנמל התעופה של בריסל נוסעי בריסל איירליינס יכולים להשתמש במערכת חדשה כדי לבצע בדיקה ומסירה עצמית של המזוודות. המערכת החדשה נכנסה לשימוש בהדרגה במהלך חופשת הקיץ וכעת היא פעילה במלואה. נוסעים, שביצעו צ'ק אין באינטרנט, יכולים באמצעות כרטיס העלייה למטוס להדפיס את התווית למזוודה שלהם באחד מ-16 עמדות הקיוסק בשדה התעופה ולאחר מכן להניח את המזוודה על אחד מ-6 המסועים. המערכת משמשת נוסעים ליעדים לטווח קצר ובינוני המופעלים על ידי בריסל איירליינס והחברות האחרות בקבוצת לופטהנזה: לופטהנזה, SWISS ואוסטריאן איירליינס. לצורך כך בסמוך לשורות הצ'ק-אין הוקם מתחם חדש, הכולל 16 עמדות ו-6 מסועים, בהם המזוודה נשקלת ונשלחת לעבר המטוס. נציגים של בריסל איירליינס עומדים מוכנים לעזור לנוסעים הזקוקים. הטיפול העצמי במזוודות מוביל לחיסכון משמעותי בזמן, כשיותר נוסעים יכולים למסור את המזוודות שלהם בו זמנית. כיוון שיותר מ-75% מנוסעי בריסל איירליינס כבר עושים צ'ק-אין בבית וכרטיס העלייה למטוס איתם, הם יכולים לבצע מסירה עצמית של המזוודה. עד 400 נוסעים בשעה יכולים לבצע את ההליך העצמי. עם זאת, הנוסעים יכולים כמובן גם לעשות שימוש בדלפקי הצ'ק-אין המאוישים.

במהלך החודשים יולי ואוגוסט, במסגרת הפיילוט כבר נבדקו 35,000 מזוודות, או כמעט 10% מהמזוודות של הנוסעים בטיסות הקצרות והבינוניות של קבוצת לופטהנזה. מדובר בפיילוט נרחב שבמהלכו המערכת תחת מעקב צמוד מתוך מגמה להרחיב אותו בעתיד.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםבריסל איירליינס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: