אא

נמל התעופה של דובאי צופה שהמונדיאל יגדיל את מספר הנוסעים פי שלושה

120 טיסות שאטל אל דוחא בקטאר וממנה אל דובאי צפויות מדי יום בכל תקופת המונדיאל, ונמל התעופה הבינלאומי של דובאי (DWC) נערך זה מכבר לקלוט את כל הנוסעים

שדה״ת של דובאי. צילום: Shutterstock שדה״ת של דובאי. צילום: Shutterstock

נמל התעופה המרכזי של דובאי (DWC) צופה "עלייה מסיבית" במספר הנוסעים לרגל המונדיאל, המתקיים בקטאר השכנה, החל מה-20 בנובמבר.

עפ"י הערכות, ביקוש הנוסעים בנמל התעופה DWC צפוי לגדול "פי שלושה במהלך השבועות הקרובים", בין ה-20 בנובמבר ל-18 בדצמבר 2022, במשך תקופת המונדיאל. "עלייה בביקוש בסדר גודל כזה מהווה אתגר לכל שדה תעופה, אבל עשינו תרגול לאחרונה", אמר מנכ"ל נמלי התעופה של דובאי, פול גריפית'ס.

המנכ"ל אישר כי נמל התעופה, המסוגל לשרת כ-26.5 מיליון נוסעים בשנה, כבר פועל במלואו ויוכל לשרת את הזרם הנוסף של הנוסעים. במטרה להבטיח המראות ונחיתות בזמן, נמל התעופה DWC יפרוס צוותים נוספים בכל נקודת מגע של שירות.

"יותר מ-60 דלפקי צ'ק-אין, 21 שערי עלייה למטוסים, 60 דלפקי ביקורת דרכונים, 10 שערים חכמים ו-4 מסועי כבודה יפעלו לאורך כל התקופה כדי להתמודד עם העלייה הצפויה בביקוש", ציינה הנהלת נמל התעופה. ההערכה היא שמסוף השבוע הקרוב ועד ה-19 בדצמבר 2022, 120 טיסות שאטל המופעלות על ידי flydubai ו-Qatar Airways יטוסו פנימה והחוצה מנמל DWC בכל יום.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםקטארקטאר איירווייסדובאיפליי דובאי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: