אא

כשבוע לפני תחילת המונדיאל- שדה״ת המחודש של קטאר נחשף: יקלוט כ-58 מיליון נוסעים בשנה

הטרמינל של נמל חמאד, הזוכה להכרה כאחד המשובחים בעולם, ונערך לקלוט את המוני האוהדים שיגיעו למונדיאל, הורחב ושוכלל, הוקם בו גן טרופי ונוספו שלל חנויות דיוטי פרי, מסעדות ובתי קפה, וכן מלון וטרקליני עסקים חדשים

נמל חמאד, דוחא - קטאר מוכן כבר למונדיאל. צילום: shutterstock נמל חמאד, דוחא - קטאר מוכן כבר למונדיאל. צילום: shutterstock

נמל התעופה הבינלאומי חמאד (HIA) בדוחא בירת קטאר, המדורג זה מכבר בצמרת נמלי התעופה בעולם, שהורחב ונוספו בו חידושים ושיפורים משמעותיים לקראת המונדיאל, נחשף רשמית בסוף השבוע.

ההרחבה והגדלת הטרמינל תאפשר כעת לנוסעים לעבור בצורה חלקה מאזור אחד לאחר, תפחית מאוד את זמן ההמתנה, והודות לאולם המעבר החדש רמת האבטחה, שירות הלקוחות והיעילות יאפשרו לנוסעים להגיע ולצאת במהירות משדה התעופה. הגן טרופי, ה-ORCHARD, הממוקם במרכז הרחבת הטרמינל הוא גולת הכותרת של נמל התעופה המחודש.

הגן טרופי המקורה עם מפלים ומקורות מים כולל למעלה מ-300 עצים ולמעלה מ-25,000 צמחים, שמקורם ביערות בני קיימא ברחבי העולם. העיצוב הייחודי של האזור מאפשר לעצים ולצמחים להסתגל בקלות לתנאים הפנימיים ולהתפתח עם אור טבעי, והגן כולו משרה אווירה מרגיעה ותחושת שלווה על הנוסעים. גם מתחם הדיוטי פרי של נמל התעופה התרחב ומציע יותר מ-65 חנויות קמעונאיות עם המותגים הבינלאומיים המובילים, וכמו כן יותר מ-20 בתי קפה ומסעדות המציעים מאכלים מקומיים ועולמיים. כחלק מההרחבה הכוללת, נמל התעופה השיק את המלון השני, מלון Oryx Garden, המציע 100 חדרים וסוויטות, הממוקמים במרחק קצר משערי העלייה למטוס.

אורחי מלון Oryx Garden יכולים להשתמש ברכבת הנוסעים כדי לבקר במלון Oryx Airport ברחבה הדרומית, אם הם רוצים להשתמש בספא ובמרכז הכושר שלו. כחלק מפרויקט ההרחבה בנמל התעופה הוקמו גם 4 טרקליני עסקים חדשים ברחבי הנמל, שזכו לדירוג של 4 כוכבים כיעדים בני קיימא השומרים על איכות הסביבה. שדה״ת של דוחא. צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock Business Lounge at the Hamad International Airpor in Doha. צילום: Shutterstock אכבר אל באקר, מנכ"ל קבוצת קטאר איירווייס, אמר: "אנו שמחים מאוד להשיק את הרחבת נמל התעופה הבינלאומי חמאד, שגדל והפך לדוגמא האולטימטיבית למתקן גלובלי מצליח ובר קיימא. עם התכנון, הביצוע וההשקעה החדשניים שלו, נמל התעופה משפר את מעמדו כמרכז המועדף על נוסעים גלובליים ומחזק את מעמדו בקרב חברות התעופה המובילות.

הפתיחה של הטרמינל החדש והמורחב שלנו מחברת עוד יותר את המספר ההולך וגדל של נוסעים לכל פינות העולם, מעשירה את החוויות שלהם ומייצגת בגאווה את התרבות והיוקרה העשירה של מדינת קטאר".

באדר מוחמד אל מיר, מנהל התפעול של נמל התעופה, אמר: "אנו גאים מאוד להשיק רשמית את הרחבת נמל התעופה שלנו. תוכנית הצמיחה שלנו תזכה אותנו בברכה של למעלה מ-58 מיליון נוסעים מדי שנה ומציעה לנוסעים בעולם את השירותים הטובים ביותר שיש לתעשייה להציע. באמצעות ההרחבה שדרגנו את המתקנים וההיצע שלנו, ויצרנו את היעד האולטימטיבי לנוסעים.

משירותים ברמה עולמית ועד לאין סוף הצעות של אוכל ומשקאות, ההתרחבות מחזקת עוד יותר את השאיפה שלנו לשמור על מעמדנו כשדה התעופה הטוב ביותר בעולם". לקראת המונדיאל הושלם שלב א' של תוכניות ההרחבה של נמל התעופה, ולדברי הנהלת הנמל, שלב ב' של ההרחבה, שאמור להתחיל בתחילת 2023, יגדיל עוד יותר את הקיבולת של הנמל ליותר מ-70 מיליון נוסעים ושני מתחמים חדשים ייבנו בתוך הטרמינל הקיים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםדוחאקטארקטאר איירווייס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: