אא

פור סיזנס: אלחנדרו ריינל מונה לנשיא ומנכ"ל הרשת

אלחנדרו ריינל בן ה-49 מונה לנשיא ומנכ"ל רשת מלונות פור סיזנס. יחליף בתפקיד את ג'ון דייוויסון הפורש אחרי 20 שנים ברשת. מנהל ההשקעות הראשי בחברה המחזיקה ברשת המלונות: "ריינל יעביר את Four Seasons לשלב חדש של התפתחותה כמותג יוקרה מהמובילים בעולם"

מלון פור סיזנס שארם א שייח'. צילום: יח"צ מלון פור סיזנס שארם א שייח'. צילום: יח"צ

מועצת המנהלים של רשת מלונות פור סיזנס (Four Seasons Hotels and Resorts) הודיעה על מינויו של אלחנדרו ריינל, 49, לנשיא ומנכ"ל הרשת. ריינל יחליף את ג'ון דייוויסון, שהודיע באחרונה על כוונתו לפרוש אחרי כ-20 שנות עבודה ברשת מלונות היוקרה שנוסדה בשנת 1960. דייוויסון ישאר חבר במועצת המנהלים. הנשיא והמנכ"ל הנכנס בעל ניסיון של של יותר משני עשורים בתפקידים בכירים בתעשיית הנסיעות והאירוח, השירותים העסקיים והטלקומוניקציה העולמיים. ריינל שימש לאחרונה כנשיא ומנכ"ל Apple Leisure Group, קבוצת ניהול אתרי נופש ותיירות בבעלות חברת Hyatt Hotels Corporation. משנת 2011 ועד 2019 כיהן כמנכ"ל Atento, חברה גלובלית לניהול קשרי לקוחות ומיקור חוץ של תהליכים עסקיים. לפני כן, מילא תפקידי ניהול אסטרטגיים בחברות טלפוניקה וקוקה קולה.

מייקל לרסון, מנהל ההשקעות הראשי של Cascade Investment: "אלחנדרו הוא מנכ"ל ידוע ומנוסה שיעביר את Four Seasons לשלב חדש של התפתחותה כאחד ממותגי היוקרה המובילים בעולם. לאורך הקריירה שלו, אלחנדרו הוביל ונתן השראה לצוותים גלובליים לאמץ חדשנות, למנף את כוחם של נתונים, ולספק ביצועים פיננסיים גבוהים, הן למשקיעים והן ללקוחות. אנו חשים הכרת תודה עמוקה לג'ון ולכל מה שהוא עשה כדי להפוך את Four Seasons למצליחה עוד יותר, ומצפים לתרומתו כחבר מועצת המנהלים, כאשר אלחנדרו בונה על החזון המשותף שלנו להשגת צמיחה אסטרטגית ארוכת טווח".

איזדור שארפ, מייסד ויו"ר פור סיזנס: "ג'ון דייוויסון היה מנהיג ועמית אדיר לאורך למעלה מ-20 שנה, ואני אסיר תודה לו ולצוות ההנהגה הבכירה שלנו על המנהיגות הבלתי מעורערת שלהם במהלך כמה מהתקופות המאתגרות ביותר של תעשיית האירוח. אלחנדרו מצטרף ל-Four Seasons כאשר אנו מציינים את תחילתו של פרק חדש, המבוסס על מורשת ההצלחה שלנו ועל תרבות שאנו דגלנו בה במשך יותר מ-60 שנה. הוא מנהיג ומנהל מוכח, וחשוב מכך, אדם בעל יושרה עם מחויבות עמוקה למצוינות והבנה מדויקת של ערכי Four Seasons".

ריינל מצידו אמר: "זהו כבוד להצטרף ל-Four Seasons, חברה שתמיד הערצתי על ההתמקדות הבלתי מעורערת שלה בערכיה, התעוזה שלה רוחה החדשנית. אני מצפה לעבוד עם מועצת המנהלים, צוות ההנהגה הבכירה, ועם יותר מ-50,000 עובדים ברחבי העולם אשר מסירותם למצוינות ולשירות אישי עומדת בלב ה- Four Seasons, ולהמשיך להניע את ההצלחה שלנו עכשיו ובעתיד. ישנן הזדמנויות אסטרטגיות רבות לפנינו, ואנו מוכנים לנווט את המסלול החדש בתחום היוקרה שישפר עוד יותר את הערך והעוצמה של המותג". ריינל, מנכ"ל ונשיא פור סיזנס צילום: יח"צ מלון פור סיזנס שארם א שייח'. צילום: יח"צ

פור סיזנס חברת Cascade Investment L.L.C היא הבעלים העיקריים של רשת מלונות פור סיזנס, המחזיקה ב-71.25% בנכסים של ביל גייטס ובקרן Bill & Melinda Gates Foundation Trust. שלוחה של חברת Kingdom Holding, שהיו"ר שלה הוא הנסיך אלוואליד בן טלאל בן עבדולעזיז אל סעוד המחזיקה ב-23.75%, ו-Triples Holdings Limited, חברה בבעלות מייסד ויו"ר Four Seasons, איזדור שארפ, מחזיקה ב-5%. כחברת ניהול, Four פור סיזנס עובדת בשיתוף פעולה עם שותפיה, בעלי 124 הנכסים אותן היא מנהלת ברחבי העולם. רשת פור סיזנס מפעילה 124 בתי מלון ואתרי נופש ו-50 נכסי מגורים במרכזי ערים מרכזיות ויעדי נופש ב-47 מדינות, ועם יותר מ-50 פרויקטים בתכנון או פיתוח.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: