אא

סאן דור הגישה בקשה להפעיל 2-3 טיסות יומיות ישירות לשארם א שייח'

לפספורטניוז נודע כי סאן דור מקבוצת אל על הגישה בקשה רשמית לרשות התעופה האזרחית (רת"א) להפעיל 2-3 טיסות יומיות ישירות לשארם א שייח' שבדרום בחצי האי סיני מיד עם קבלת אישורי הביטחון הנדרשים להפעלת טיסות ישראליות אל היעד

סאן דור. צילום: סיון פרג' סאן דור. צילום: סיון פרג'
אחרי ארקיע וישראייר, גם סאן דור מצטרפת לחגיגת שארם א שייח'. לפספורטניוז נודע כי החברה מקבוצת אל על הגישה בקשה רשמית לרשות התעופה האזרחית (רת"א) להפעלת טיסות ישירות אל יעד הנופש שבחצי האי סיני, מצרים. עוד נודע כי בכוונת סאן דור להפעיל בין 2-3 טיסות יומיות לשארם א שייח' וכי בכוונתה להתחיל בשיווק ובמכירת כרטיסי טיסה וחבילות נופש מגוונות מיד עם קבלת כל האישורים הנדרשים. נכון לכתיבת שורות אלה, "האישורים הנדרשים" כאמור, הם שם המשחק. סאן דור, כמו גם ישראייר וארקיע, עדיין לא קיבלו אישורי ביטחון להפעלת הטיסות אל היעד. למרות זאת, חברות התעופה ארקיע וישראייר הכריזו אתמול (ד') על כוונתן להפעיל טיסות ישירות לשארם א שייח' בעקבות הודעת ראש הממשלה, נפתלי בנט, אתמול לפיה ישראל ומצרים סיכמו על הסדר להרחבת הטיסות הישירות בין שתי המדינות. הסדר, שבמסגרתו ייחנך הקו החדש מתל אביב לשארם א שייח' החל מחודש הבא, במהלך חול המועד פסח. "צעד נוסף בחימום הסכם השלום בין ישראל ומצרים. שיתוף הפעולה בין שתי המדינות מתרחב בתחומים רבים, וזה תורם לשני העמים וליציבות האזור. ישראל הולכת ונפתחת למדינות האזור והבסיס להכרה ארוכת השנים הזו הוא השלום בין ישראל למצרים. לכן, בשני הצדדים אנחנו צריכים להשקיע בחיזוק הקשר הזה, ואת זה אנחנו עושים. אני מודה לשירות הביטחון הכללי שהוביל את גיבוש מתווה האבטחה שיאפשר את הפעלת הקו", דברי בנט אתמול.
ישראייר הגישה בקשה להפעיל טיסות לשארם א שייח׳ישראייר הגישה בקשה להפעיל טיסות לשארם א שייח׳
שארם א שייח'. צילום: 123rf לטענת גורמים בתעופה, "הודעת בנט מאתמול היא בשורה מדהימה, אבל אגף אבטחת התעופה הישראלית עדיין לא נתן לאף אחד בחברות התעופה אור ירוק להפעיל את הטיסות כבר בקרוב. זה אירוע שלוקח זמן להיערך אליו ואף אחד עדיין לא ממש יודע מתי זה יקרה". יחד עם זאת, אומרים הגורמים כי שארם א שייח' מסתמנת כיעד חלופי לאילת בשל המחירים האטרקטיביים. "מחיר כרטיס הטיסה אומנם יהיה גבוה יותר מזה לאילת, אבל בשורה התחתונה מחירי חופשה בשארם א שייח', שמציעה בתי מלון טובים וחופים מדהימים, יהיו בדיחה לעומת המחירים לחופשה דומה פחות או יותר באילת".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםסאן דורשארם-א-שייח

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: