סגירת סאן דור: אלה המספרים מאחורי חברת הבת של אל על
אל על מתכננת לסגור את סאן דור למרות היותה חברה בת רווחית. עד כמה רווחית? וכמה זה בזכות טיסות שהפעילה בשבת? כל המספרים בכתבה
סאן דור. צילום: סיון פרג'
אל על סוערת בימים אלה בין השאר בשל הכוונה לסגור את חברת הבת סאן דור על אף היותה חברה רווחית. בשנת 2018 סאן דור סיימה עם רווח של כ-6 מיליון דולר ובשנת 2019 רשמה רווח של כ-7 מיליון דולר. גם בהפחתת הוצאות התחזוקה, סאן דור היא לא חברה מפסידה. נתון חשוב נוסף, סאן דור רושמת כ-40% מההכנסות שלה בגין טיסות בשבת. בעל השליטה בחברה, קני רוזנברג, מעוניין כידוע להפסיק. לסגירת סאן דור יש השלכות נוספות, למשל על מועדון הנוסע המתמיד של אל על. חברי המועדון אוהבים שעומדות בפניהם אפשרויות טיסה למגוון רחב של יעדים, כולל בשבת שמצטמצמות מאוד במידה וסאן דור נסגרת. זאת ועוד, בזכות סאן דור, אל על נחשפה לקהל לקוחות שבוחר לטוס סאן דור במחירים זולים יותר משל אל על.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}