אא

סוכני הנסיעות זועמים על ישרוטל: ביטלה עמלות של מועדון הלקוחות של רשת המלונות

החברה הודיעה לסוכנים כי תפסיק לשלם עמלה על מכירות של מועדון השמש. ישרוטל בתגובה :"אין לנו כל כוונה לפגוע בתנאי הסוכנים, הזמנות חברי המועדון אצל הסוכנים הוא שולי"

צילום: shutterstock צילום: shutterstock
סוכני הנסיעות זועמים על רשת מלונות ישרוטל, לאחר שהאחרונה הודיעה הודיעה לסוכנים כי תפסיק לשלם עמלות בסוף אוקטובר הקרוב על מכירות של חברי מועדון השמש של הרשת. מועדון השמש, הוא מועדון הלקוחות של ישרוטל, ולפי גורמים בישרוטל המכירות של הסוכנים דרך מועדון השמש מהוות כ-5% מכלל המכירות , וכי הם למעשה זניחות. אולם הסוכנים מאוד לא אוהבים את החלטת הרשת וחוששים שיהיו לכך השלכות על כלל המכירות באמצעות סוכני הנסיעות. הסוכנים עדיין לא החליטו כיצד להגיב על החלטת הרשת, אך תגובה למהלך האחרון של ישרוטל צפויה. בקרב סוכני הנסיעות  אמרו לפספורטניוז בנושא:"מדובר בפגיעה בסוכני הנסיעות״. בני לוי, סמנכ"ל השיווק בישרוטל אמר בתגובה לפספורטניוז כי :" אין לנו כל כוונה לפגוע בתנאי הסוכנים. הזמנות חברי מועדון שמש אצל הסוכנים הוא עניין שולי, אבל לנו חשוב הקשר הישיר עם החברים. אנו משקיעים הרבה מאוד בטיפוח ובשימור החברים.״ עוד הוסיפו גורמים בישרוטל:" חברי מועדון שלנו צריכים להתקשר מלונו ישירות. זה מחויב המציאות עקב ההטבות והנחות לחוג שמש. על זה עמלת סוכן זה לא דבר הגיוני. זה יכול להגיע אף למעל 25% הנחה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםרשת מלונות ישרוטלישרוטל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: