אא

סירקיס לעובדי ישראייר: "ביצענו שורה של פעולות כדי לבסס את מעמדנו"

באגרת מיוחדת לעובדי ישראייר כותב מנכ"ל ישראייר: "התחושה מתעתעת. מצד אחד חזרה לשגרה, עומסי עבודה וקצב טיסות מתגבר ומצד שני, המלצות משרד הבריאות להימנע מלטוס ככל שניתן. ממשיכים בתכניות הקיץ שלנו, במאמץ שלנו, לשוב לצמיחה ורווחיות"

אורי סירקיס, מנכ"ל ישראייר. צילום: רונן מחלב אורי סירקיס, מנכ"ל ישראייר. צילום: רונן מחלב

אורי סירקיס, מנכ"ל חברת ישראייר, שיתף את עובדי החברה בנעשה ובמתחדש בחברת ישראייר.

כך כתב סירקיס באגרת ששלח השבוע לעובדי ישראייר :"הרבעון השני מאחורינו. אחד הרבעונים המאתגרים, במשבר הקורונה. רצף האירועים הדרמטי והבלתי נתפש, גורם לכולנו למחוק אירועים מתאי הזיכרון הקצר. פתחנו את הרבעון עם סגר מהודק, חווינו התאוששות מהירה, בדרך התמודדנו עם מבצע שומר החומות, וסיימנו את הרבעון עם וריאנט הדלתא." מנכ"ל ישראייר מוסיף: "במהלך הרבעון הטסנו 75 אלף נוסעים בנתיב הפנים ארצי וכמעט 100 אלף נוסעים בפעילות הבינלאומית. בהיקף שעות הפעילות של צי האיירבוס וצי האי טי אר, סיימנו את אפריל עם היקף פעילות של כ-75 אחוזים, במאי טיפסנו ל-105 אחוזים, וביוני הגענו ל-85 אחוזים, הכל בהשוואה להיקף השעות שביצענו בשנת 2019. מול מציאות משתנה, מתעתעת ומורכבת, בחרנו, להמשיך וליישם את תכנית הצמיחה וההתאוששות שלנו, על אף הכל."

על הרבעון האחרון מוסיף סירקיס וכותב לעובדים: "במהלך הרבעון, ביצענו שורה ארוכה של פעולות, שנועדו לבסס את מעמדנו, להגדיל את היקפי הפעילות והסיכוי לשוב לפסים של רווחיות תפעולית. בין הפעולות הבולטות שביצענו ניתן למנות: ייצוב לוח הטיסות, ופרסום קולקציה של כ-22 יעדים לחודשי הקיץ. קליטת מטוס איירבס 320 חמישי, המתוכנן לטוס במהלך יולי. חתימה וקליטת 2 מטוסים צרי גוף בחכירה רטובה". סירקיס מציין ומספר לעובדים על הפעולות האחרונות שנקטה הנהלת החברה: "פעולות אלו

אפשרו לנו, להכפיל את כמות הנוסעים שהטסנו בחודש יוני, כפי שתכננו, ולסיימו עם כ- 50 אלף נוסעים. את חודש יולי התחלנו, כשצבר ההזמנות שלנו כבר עומד על 50 אלף נוסעים, ומטרתנו לשרת כ 75 אלף נוסעים בנתיב הבינלאומי ועוד כ-30 אלף בנתיב הפנים ארצי. היקפי פעילות אלו, במידה ונשיגם, יציבו אותנו בשיעור של כ-80 אחוזים ואף יותר במדדי ההתאוששות במשבר הקורונה. לבד מפעולות ההצטיידות, המשכנו לבצע שורה ארוכה של פיתוחים טכנולוגים ובהם, יכולת ניהול הזמנות לסוכנים ב-B2B, רכישות ביטוחי מגן ביטול באמצעות מערכות ה-LDS, שיפור נוסף ביכולות המכירה והניהול של המוצרים הנלווים, תמיכה במבצעים שיווקיים, מועדוני לקוחות, שיפורי מערכת ה-BI ועוד. במהלך יולי נשיק שירותים נוספים מהותיים עבור סוכני הנסיעות ואתר ישראייר המחודש יעלה לאוויר". עוד כתב סירקיס לעובדים: "במקביל לפעילות המואצת בתחומי התפעול והמסחר, חתמנו

עם משרד האוצר, חוזה מחייב לקבלת מקדמה על הוצאות הביטחון, ותשלום ראשון בסך 30 מיליון ש"ח, הופקד בחשבוננו. פעולה זאת, יחד עם הגידול בהיקפי הפעילות, והשיפור בתזרים המזומנים במהלך הרבעון השני, הביאו לכך כי עמדנו ביעד שהצבנו לעצמנו, ובקופת החברה היו בתום הרבעון 30 מיליון דולר. לבד מאלו, חתמנו על מזכר הבנות עם מלונות בראון, במטרה לרכוש במשותף מקבץ בתי מלון ביוון, בבירה אתונה ובאיים. היעד שלנו הינו מכירת החדרים, שיהיו בבעלותנו, ללקוחות ישראייר, כבר בעונת 2022. צוות יקר. כ-290 עובדים, הועסקו בתום הרבעון השני. רק לשם השוואה, בחודש יוני 2018 ובחודש יוני 2019 הועסקו בממוצע מעט פחות מ-500 עובדים בישראייר. עלינו לזכור, כי באותן שנים, שלפני הקורונה, פעלנו משדות התעופה דב וחיפה, שדות תעופה הסגורים היום. שדה דב נסגר לצמיתות וחיפה ממתין לשוב לפעילות בינלאומית. הביקושים לטיולים מאורגנים חודשו, אך היקפם עדיין מצומצם".

סירקיס ממשיך ומציין :"במהלך השבוע הקרוב, אנו מקווים שימצא פתרון נקודתי מיטבי, לעובדי ענפי התעופה והתיירות, בהקשר החל״ת. פתרון זה, בצד הרחבה משמעותית של שטחי הבדיקות בנתב״ג, אמורים לאפשר לנו להמשיך בקצב ההתאוששות וקליטת העובדים הנוספים שעדיין בחל״ת. התחושה מתעתעת." סירקיס מסיים את האגרת בנימה אופטימית ומציין כי: "מצד אחד חזרה לשגרה, עומסי עבודהס וקצב טיסות מתגבר, ומצד שני, המלצות משרד הבריאות להימנע מלטוס ככל שניתן. בתווך הזה, במציאות הזאת, אנו נדרשים לעשות הכי טוב שאפשר. אמר פעם, אחד מאנשי הספרות הבולטים באנגליה, סמואל ג׳ונסון, כי במקום שאין בו תקווה, אין מאמץ. אנו ממשיכים בתכניות הקיץ שלנו, במאמץ שלנו, לשוב לשרה של צמיחה ורווחיות. קיץ מוצלח משפחת ישראייר".

ישראיירישראייר
ישראייר. צילום: עידו וכטל

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאורי סירקיסישראייר

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: