אא

עובדי אל על לחברה: "לא להגיע להסכמות על מיזוג עם ארקיע מבלי לשתף אותנו"

עובדי אל על חוששים כי הנהלת החברה תציג בפניהם את הסכם המיזוג עם ארקיע רק לאחר שזה יהיה חתום וסגור. עובדי החברה בתגובה מזהירים את הנהלת אל על, במכתב ששלחו לה, לשתף אותם בכל פרטי המשא ומתן

ארקיע. צילום: Shutterstock ארקיע. צילום: Shutterstock
הנהלת אל על קיבלה מכתב מוועד עובדי החברה בנושא המיזוג המתוכנן עם חברת ארקיע. העובדים מזהירים במכתב את החברה שלא להגיע להסכמות עם ארקיע מבלי לשתף את העובדים. בקרב העובדים קיים חשש שההנהלה ממשיכה במו"מ עם ארקיע וישתפו את העובדים רק לאחר שההסכם ייחתם וייסגר.
"אל על תהיה חברה רווחית. ננצח בכל תחרות""אל על תהיה חברה רווחית. ננצח בכל תחרות"
העובדים דורשים שקיפות מלאה. אביגל שורק, מנכ"ל אל על. צילום: תמר מצפי עובדי אל על דורשים מההנהלה לגלות שקיפות וכאמור לא לחתום על הסכם מבלי להציג להם את כל פרטיו. זאת ועוד, העובדים דורשים שבהסכם יהיו עוגנים שיבטיחו את זכויות העובדים. כפי שכבר פורסם כאן, עובדי אל על לא מוכנים, למשל, שעובדי ארקיע יהיו חלק מהשותפות בחברה. עובדי ארקיע מחזיקים כיום ב-30% מהחברה, יתרת האחוזים בבעלות האחים נקש. מאז שאל על הודיעה על הגעה להסכם עקרונות עם ארקיע, עובדי אל על לא נקראו לשמוע את פרטי ההסכם האמור והמו"מ בין הצדדים. עובדי אל על מבהירים כי הם מצפים שכעת בעקבות המכתב ששלחו לקבל תשובות ברורות ושלא ימרחו אותם, לטענתם.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאל עלארקיע

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: