עוד עזיבה באל על והפעם, סמנכ"ל השיווק והדיגיטל של פליי קארד ומועדון הנוסע המתמיד
אחרי שנתיים בתפקיד, אורן אריאלי, סמנכ"ל השיווק והדיגיטל של חטיבת פליי קארד ומועדון הנוסע המתמיד של אל על הודיע על עזיבה
אל על. צילום: עידו וכטל
אורן אריאלי, סמנכ"ל השיווק והדיגיטל של חטיבת FLYCARD ומועדון הנוסע המתמיד בחברת אל על הודיע על עזיבתו. אריאלי הגיע לאל על לפני כשנתיים במהלכן הוביל את השקת הדור החדש של כרטיס אשראי FLYCARD, השקת שיתופי פעולה חדשים עם קבוצת שופרסל, BUYME, קבוצת זאפה, ניהול משבר הקורונה תוך השקת אתר סחר לגאדג'טים ללקוחות הכרטיס ועוד. אריאלי הגיע לאל על לאחר שמילא מספר תפקידים שיווקיים בכירים, ביניהם מנכ"ל חברת הייעוץ BBDO IM, סמנכ"ל לקוחות בגיתם BBDO אשר הוביל את הפעילות השיווקית של שופרסל וסלקום, ומנהל האסטרטגיה של חברת פלאפון בתקופת המפץ הגדול של שוק הסלולר. אריאלי לא לבד. שורה ארוכה של בכירים במועדון הנוסע המתמיד עזבו את באחרונה בראשם, ליאור טנר, מנכ”ל מועדון הנוסע המתמיד של אל על, שנפרד מאל על אחרי 9 שנים מתוכן 7 שנים כמנכ”ל הנוסע המתמיד. ולא רק במועדון הנוסע המתמיד. כמעט כל צמרת הנהלת אל על התחלפה עם כניסתו של הבעלים החדשים, אלי רוזנברג. אורן אריאלי, אל על. צילום: יח"צ
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}