אא

על רקע הוספת ה-777 לשירות: אל על מגבירה את תדירות הטיסות לבנגקוק

אל על מוסיפה טיסה נוספת לבירת תאילנד ותפעיל החל מה-15 באוגוסט במקביל לטיסה היומית, עוד שתי טיסות שבועיות נוספות בקו הלוהט, אחת מהן במטוס הבואינג 777 החוזר לפעילות, כפי שנחשף מוקדם יותר היום בפספורטניוז. הבשורה: מי שיזמין מהר, יהנה ממחירים זולים לחודש אוגוסט

פוקט, תאילנד. צילום: 123rf פוקט, תאילנד. צילום: 123rf
היום (רביעי) דיווחנו כי אל על תחזיר את מטוס ה-777, כשהקו הראשון שבו יפעל המטוס הינו קו תל אביב - בנגקוק. כעת פספורטניוז חושף כי אל על תפעיל טיסה נוספת לבנגקוק שתבוצע על ידי הדרימליינר ומטוס ה-777 במחצית השניה של חודש אוגוסט. אל על שיבצה את הטיסות החל מה-15 באוגוסט, כשלאחר מכן הטיסות ליציאה מהארץ יהיו ב-18 באוגוסט, 22 באוגוסט, 25 באוגוסט. כך שמעתה אל על תפעיל שתי טיסות מתל אביב לבנגקוק: LY 81 ו-LY83. הטיסות מבנגקוק לתל אביב, LY82 יתקיימו ב-16 באוגוסט, 20 באוגוסט, 23 באוגוסט, 27 באוגוסט. היציאות מתל אביב ומבנגקוק הינן טיסות לילה.

ויש גם בשורה במחיר 

מחירי הטיסות עומדים על החל מ-760 דולר לתעריף לייט שאינו כולל הושבה ומזוודה. יש לציין כי מדובר בתעריף התחלתי, ורק הראשונים שיספיקו להזמין, יהנו מהמחיר הזול וכי מדובר בתעריף יחסית אטרקטיבי לטיסה ישירה בחודש מבוקש כמו אוגוסט. כיום ניתן למצוא טיסות ישירות לבנגקוק במחירים גבוהים יותר, שלעיתים יכולים להגיע לפי 3 מהמחיר הבסיסי. 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהתיירותמבזקיםאל עלתאילנד

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: