בגלל הקורונה: עשרות עובדי תחזוקה של אל על עברו לעבוד בתעשייה האווירית
נטישה? עשרות עובדי תחזוקה של אל על עזבו לטובת עבודה בתעשייה האווירית. חלקם עזבו לתקופה זמנית של מספר חודשים וחלקם נפרדו לצמיתות מהחברה לאחר שהייה ממושכת בחל"ת. התעשייה האווירית קלטה אותם באותו ותק
אל על. צילום: עידו וכטל
עשרות מעובדי התחזוקה של אל על עזבו במרוצת החודשים האחרונים את החברה לטובת עבודה בתעשייה האווירית. מדובר בעובדים ששהו בחל"ת (חופשה ללא תשלום) במשך תקופה ארוכה מאוד ושכרם נפגע והחליטו למצוא אלטרנטיבה בתעשייה האווירית שכל העת מחפשת אנשי מקצוע מיומנים ועובדי אל על נחשבים לטובים בתחומם. חלק מהעובדים עזבו את אל על לתקופה זמנית של מספר חודשים וחלק נפרדו לתמיד מהחברה. גם כיום נמצאים עדיין בחל"ת לא מעט מאנשי תחזוקה של חברת התעופה. עפ"י הידוע בחברת אל על אף קיימו דיון בנושא והבינו שאין לחברה מה לעשות עם תופעת העזיבה, מה גם שעד כה יש עוד לא מעט עובדי תחזוקה הנמצאים בחל"ת. התעשייה האווירית סיימה את הרבעון הראשון של 2021 ברווח נקי של כ-42 מיליון דולר בהשוואה לרווח נקי של כ-34 מיליון דולר בתקופה המקבילה ב-2020. חטיבת התעופה של התעשייה האווירית סיימה את הרבעון הראשון של 2021 עם קיטון במכירות של כ-86 מיליון דולר. סך הכול היקף המכירות הסתכם לסך של כ-237 מיליון דולר לעומת סך של כ-323 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. הירידה נובעת מקיטון בהכנסות בענף התחזוקה ובענף מטוסי המנהלים. הרווח הגולמי הסתכם ברבעון הראשון של השנה לסך של כ-14 מיליון דולר (כ-6% מהמכירות) לעומת רווח גולמי של כ-22 מיליון דולר (7% מהמכירות) בתקופה המקבילה אשתקד. קיטון של כ-8 מיליון דולר, הנובע ברובו מענף מטוסי המנהלים החטיבה רשמה את ההכנסה העיקרית מלקוחות חיצוניים בצפון אמריקה בסך של כ-117 מיליון דולר, מאירופה בסך של כ-31 מיליון דולר, מישראל בסך של כ-38 מיליון דולר. החטיבה סיימה את הרבעון הראשון בהפסד תפעולי של כ-5 מיליון דולר לעומת רווח תפעולי של כ-3 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. קיטון של כ-8 מיליון דולר.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}