אא

פקחי צרפת אחראים לשליש מן האיחורים בשמי אירופה

בין 2004 ל-2016, שבתו פקחי האוויר בצרפת 254 ימים, פי ששה מפקחי האוויר של יוון ששבתו באותה תקופה 46 ימים. המשמעות הכספית: הפסד של 300 מיליון אירו שנגרם לחברות התעופה בשנה

שדה התעופה אורלי . צילום: 123rf שדה התעופה אורלי . צילום: 123rf
פקחי האוויר של צרפת אחראים לשליש מן האיחורים בהמראות של הטיסות בשמי אירופה. העיתון לה-פריסיאן מצטט דיווח שנמסר לוועדה של הפרלמנט הצרפתי ולפיו השביתות ושיבושי העבודה של הפקחים לצד ציוד מיושן שהם מתפעלים הם הגורמים העיקריים לאיחורים הללו. המשמעות הכספית של האיחורים הללו היא הפסד של 300 מיליון אירו בשנה שנגרם לחברות התעופה. במשך תריסר שנים, בין 2004 ל-2016, שבתו פקחי האוויר בצרפת 254 ימים, פי ששה מפקחי האוויר של יוון ששבתו באותה תקופה 46 ימים. הדו'ח של הוועדה הוא פרי עמל של ששה חודשים, והוא מדגיש את חשיבותם של פקחי האוויר של צרפת לתנועה האווירית באירופה ואת ההשפעה העצומה שיש לשיבושי העבודה ולציוד המיושן שלהם עליה. ארבעת אלפי הפקחים הצרפתיים נדרשו לטפל ב-3.1 מיליון טיסות בשנת 2017 והמספרים הללו הולכים וגדלים מדי שנה בשנה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםפקחי אוויר

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: