מצטיינת: פרס למועדון הנוסע המתמיד של אל על
כבוד לאל על: מועדון הנוסע המתמיד של החברה קטף 3 פרסים בתחרות Freddie Awards: עבור תכנית הנאמנות הטובה ביותר באזור אסיה, המזה"ת והפאסיפיק; עבור שירות הלקוחות הטוב ביותר; ועבור קמפיין מימוש נקודות
אל על. צילום נעם מנשה|
כבוד לאל על: מועדון הנוסע המתמיד של החברה קטף גם השנה פרסים בתחרות היוקרתית ה-Freddie Awards שהתקיימה בניו יורק. בתחרות, הנחשבת לאוסקר של מועדוני התיירות והתעופה, זכה המועדון של אל על ב-3 פרסי Freddie עבור: תכנית הנאמנות הטובה ביותר באזור אסיה, המזה"ת והפאסיפיק; שירות הלקוחות הטוב ביותר; וקמפיין מימוש נקודות. ובכך גבר על מועדוני לקוחות של חברות התעופה גדולות ומובילות בעולם כמו: Hainan Airlines, Virgin Australia, Qatar Airways, Air China, Singapore Airlines ועוד. בסך הכל זכה המועדון ב-7 פרסי Freddie בשלוש השנים האחרונות. אשתקד, אגב, זכה המועדון בקמפיין מימוש בחורף בקטגוריית מבצע השנה ובתכנית העילית של השנה לחברים במעמדות יוקרה. פרס Freddie קרוי על שמו של סר פרדי לייקר הבריטי, שייסד את חברת התעופה הראשונה בבריטניה הלייקר איירווייס בשנת 1966 והפך אותה לחברה הפרטית הגדולה בעולם. לייקר שימש בתפקידים בכירים בענף התעופה במשך חייו והפרס על שמו מוענק מאז 1988. ליאור טנר, מנכ"ל מועדון הנוסע המתמיד של אל על וכרטיס האשראי Fly card: "הזכייה בפרס זו השנה השלישית ברציפות ובפרט בקטגוריה היוקרתית ביותר 'תכנית הנאמנות של השנה', מהווה הכרה בינלאומית חשובה ואות הערכה מלקוחותינו ואנשי המקצוע המובילים בתחום". במועדון הנוסע המתמיד של אל על מעל 1.7 מיליון חברים בישראל ובעולם. בנובמבר 2014 השיק המועדון את כרטיס האשראי FLY CARD, כרטיס המעניק מגוון הטבות ייחודיות למחזיקים בו, לרבות קצב צבירה מהיר יותר ותנאי מימוש טובים יותר. עד כה הצטרפו ל-FLY CARD למעלה מ-217,000 לקוחות.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}