אא

עוד מלון לאוסף: פתאל רכשה את מלון Dilly בלונדון

פתאל רכשה את מלון Dilly שנפתח בשנת 1908 וממוקם בפיקדילי בלונדון. פתאל ציינה כי הרכישה חיזקה את מעמדה כ"אחת מקבוצות המלונות הצומחות ביותר באירופה וכאחד ממותגי המלונות המובילים בבריטניה"

דוד פתאל. צילום: רונן מחלב דוד פתאל. צילום: רונן מחלב
קבוצת פתאל רכשה את מלון Dilly בלונדון אנגליה, באמצעות Leonardo Hotels UK&Ireland שבבעלות פתאל. החברה התחייבה להשקיע כ-90 מיליון ליש"ט בתכנית שיפוץ המלון. מלון Dilly, שנפתח בשנת 1908, ממוקם בפיקדילי במרכז לונדון. במלון 280 חדרים, בריכת שחייה מקורה, חדרי כושר וטיפולים, מגרשי סקווש ו-7 חדרי ישיבות וחללי אירועים. בעבר, למלון הייתה חסות מלכותית של המלך ג'ורג' החמישי. בפתאל ציינו שהרכישה חיזקה את מעמד החברה כ"אחת מקבוצות המלונות הצומחות ביותר באירופה ומחזקת את מעמדה כאחד ממותגי המלונות המובילים בבריטניה ובאירלנד".
לונדון, אנגליהלונדון, אנגליה
לונדון, אנגליה. צילום: shutterstock ה-Dilly יצטרף למלונות של הקבוצה במרכז לונדון הכוללים את מלונות לאונרדו רויאל בלונדון סיטי, טאואר ברידג' וסנט פול ומלון NYX London Holborn. לאונרדו מלונות מפעילה 52 בתי מלון ברחבי בריטניה ואירלנד. עוד פורסם כי, לפתאל, המחזיקה ומפעילה למעלה מ-200 מלונות בלמעלה מ-100 יעדים, תוכניות להרחיב את הנוכחות הגלובלית שלה. באירופה יש לה למעלה מ-150 בתי מלון ב-86 ערים ו-14 מדינות. לאחרונה, קבוצת פתאל רכשה 6 מלונות בספרד תמורת למעלה מ-165 מיליון אירו ועם תוכניות להשקיע 20 מיליון אירו בנכסים. כמו כן, לאונרדו מלונות מרכז אירופה רכשה לאחרונה 9 מלונות באוסטריה. דוד פתאל, מנכ"ל ובעלים של קבוצת מלונות פתאל אמר באחרונה: "אנו מאמינים שהפורטפוליו שלנו, האסטרטגיה שלנו והיכולות המוכחות של האנשים שלנו מעמידים את הקבוצה שלנו בעמדה ייחודית למנף ולנצל את ההזדמנויות המתפתחות שאנו רואים. מגזר המלונאות בבריטניה. החזון שלנו הוא ליצור את אחת מקבוצות המלונות עם הביצועים הטובים ביותר באירופה. להיות הטובים ביותר וליצור חוויות לקוח יוצאות דופן".

בתוך כך נזכיר כי פתאל אירופה סיימה את הרבעון השני של השנה עם רווח של כ-22.87 מיליון אירו לעומת רווח של כ-8.89 מיליון אירו ברבעון השני המקביל ב-2021.

החברה רשמה שיפור בכל הפרמטרים, בנוסף לתרומה של ערך שיעורך הנדל"ן. בחצי השנה הראשונה החברה רשמה רווח של כ-35.17 מיליון אירו לעומת כ-10.37 מיליון אירו בחצי השנה הראשונה של 2021.

ההכנסות ברבעון השני של השנה הסתכמו לסך של 10.278 מיליון אירו לעומת כ-8.89 מיליון אירו ברבעון השני אשתקד. הרווח הגולמי הסתכם לסך של כ-9.95 מיליון אירו לעומת סך של כ-8.59 מיליון אירו ברבעון השני של 2021. הרווח התפעולי צמח לסך של כ-17.37 מיליון אירו לעומת כ-12.425 מיליון אירו אשתקד. עליית ערך הנדל"ן תרמה לשיפור ברווח כאשר נרשמה עלייה של 7.663 מיליון אירו לעומת כ-4 מיליון אירו בתקופה המקבילה אשתקד.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםפתאל אירופהמלונות פתאל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: