אא

קבלת פנים למטוס האיירבוס A320neo של לופטהנזה

לופטהנזה, איירבוס ופראט אנד ויטני ערכו טקס קבלת פנים לאיירבוס A320neo, המטוס מציע יכולת ניצול דלק משופרת, נוחות גבוהה יותר לנוסעים ומפחית את עוצמת הרעש ב-50% בהשוואה לאיירבוס A320ceo

איירבוס A320neo איירבוס A320neo

לופטהנזה, איירבוס ויצרנית מנועי המטוסים פראט & וויטני חגגו את אספקת מטוס האיירבוס A320neo.

כ-700 אורחים נכחו בטקס הרשמי שנערך בשדה התעופה פינקנוורדר בהמבורג. לאחר המסירה החגיגית הוצגו שני המטוסים החדשים לציבור. ה- A320neo הראשון, הנושא את מספר הרישום D-AINA, כבר נמצא בשירות סדיר מאז ינואר. ה-A320neo השני צפוי להשלים בקרוב את צי מטוסי האיירבוס של לופטהנזה. ההתנסות הראשונה ב- A320neo העידה בבירור שהחיסכון המובטח של 15% בצריכת הדלק הושג. המנועים השקטים משפרים את רווחת הנוסעים ומקלים על התושבים המתגוררים בסמוך לשדות תעופה הודות להפחתת הרעש.

טקס קבלת פנים לאיירבוס A320neo. צילום: אוליבר רוסלר

סיבה נוספת לאירוע החגיגי היא ציון 40 שנה לשותפות בין לופטהנזה לאיירבוס. ב-9 בפברואר 1976 קיבלה לופטהנזה לידיה את מטוס האיירבוס A300 בשדה התעופה פינקנוורדר בהמבורג. לופטהנזה הזמינה בסך הכל 116 מטוסי A320neo ו-A321neo אשר יסופקו לה בשנים הקרובות.

יו"ר מועצת המנהלים ומנכ"ל קבוצת לופטהנזה קרסטן שפוהר: "הפיתוח וההשקה של המטוס השקט ביותר, בעל יכולת ניצול הדלק הגבוהה במרחקים קצרים וארוכים הם עדות נוספת לשיתוף הפעולה המוצלח בענף התעופה באירופה. אירופה היא המובילה של התעשייה המדהימה הזו מאז ימי התעופה הראשונים. בין לופטהנזה לאיירבוס יש שותפות פורייה המושתתת על אמון כבר 40 שנה. יחדיו פעלנו והבאנו לשוק חידושים רבים אשר תרמו להצלחתה של תעשייה התעופה האירופית. עם מטוסים חדשים ויעילים כמו ה- A320neo וה-A350 XWB, אנו מעלים את הרף עבור הנוסעים שלנו, מצמצמים את השפעתנו על הסביבה ומסייעים לאנשים המתגוררים ליד שדות תעופה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: