אא

קואנטס מתנצלת בפני נוסעיה על הכאוס ותפצה אותם במגוון הטבות: הרשימה המלאה

אלן ג'ויס, מנכ"ל קבוצת התעופה האוסטרלית: "אנו עובדים קשה כדי לחזור למיטבנו... בנוסף לבקשת סליחה, אנחנו גם רוצים להגיד לכם תודה"

קואנטס. צילום: 123rf קואנטס. צילום: 123rf
קואנטס פונה למיליוני לקוחותיה, חברי מועדון הנוסע המתמיד שלה, כדי להתנצל באופן רשמי על הכשלים התפעוליים האחרונים, להודות להם על סבלנותם, ולבשר על הפעילות המואצת כדי לחזור למיטב. בהודעת דוא"ל והודעת וידאו, שנשלחה לנוסעים המתמידים, הודה מנכ"ל קבוצת קואנטס, אלן ג'ויס, שהיה נהדר לראות אנשים חוזרים לטוס אחרי כל כך הרבה זמן על הקרקע, אך החזרה לטיסה לא עברה חלק. "במהלך החודשים האחרונים, ליותר מדי מכם טיסות נדחו, טיסות בוטלו ומזוודות הלכו לאיבוד. יש סיבות טובות לכך, אבל כשזה מגיע למה שאתם מצפים מקואנטס, זה בהחלט לא טוב", אמר ג'ויס."בשם החברה הלאומית, אני רוצה להתנצל ולהבטיח לכם שאנחנו עובדים קשה כדי לחזור למיטבנו. בנוסף לבקשת סליחה, אנחנו גם רוצים להגיד לכם תודה. אנו משקיעים במגוון יוזמות, כולל הרחבות סטטוס עבור הנוסע המתמיד", הוסיף המנכ"ל. עוד החברה גייסה 1,500 עובדים חדשים מאז אפריל, וצפויים נוספים, התאימה את לוחות הזמנים של הטיסות והשקיעה 15 מיליון דולר בטכנולוגיה חדשה בשדות תעופה מרכזיים כדי לייעל את הליכי הקליטה והבידוק של הנוסעים. ההטבות שתעניק החברה לנוסעיה המתמידים:
  • הארכת סטטוס של 12 חודשים לחברי המועדון כדי להמשיך וליהנות מההטבות
  • הנחה של 50 דולר אוסטרליים לחברי מועדון מאוסטרליה וניו זילנד למימוש בטיסות הלו"ש
  • הארכה של התחייבות של עד 50 אחוז יותר זמינות למושבים בטיסות בינלאומיות ובקווי פנים פופולריים
  • הזמנה לחברים להשתמש בעצמם, או להציע לחבר, לעמית או לבן משפחה של נוסע מתמיד, ליהנות מביקור לפני הטיסה איתם בטרקלין החברה
  • מתנה של נקודות מועדון לחברי Platinum ו-Platinum One.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאוסטרליהניו זילנדקואנטס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: