אא

קתאי פסיפיק מתרחבת: רכשה 48 מטוסי איירבס 350A

חברת התעופה ההונג קונגית מהטובות בעולם הודיעה היום גם על השקת טרקלין עסקים חדש בנמל הבית בהונג קונג

נבחרה 4 פעמים לחברת התעופה הטובה בעולם. קתאי פסיפיק. צילום: יח"צ|פנים האיירבס נבחרה 4 פעמים לחברת התעופה הטובה בעולם. קתאי פסיפיק. צילום: יח"צ|פנים האיירבס
חברת התעופה ההונג קונגית קתאי פסיפיק הנחשבת לאחת מחברות התעופה הטובות ביותר בעולם ממשיכה להתרחב: החברה הודיעה היום על רכישת 48 מטוסי איירבס חדישים שייכנסו לפעילות בהדרגה בין עד שנת 2020. נמסר כי במהלך השנתיים הקרובות – 2016-2017, ייקלטו בצי של החברה 22 מטוסי איירבס מדגם A350-900s, כאשר המטוס הראשון מדגם איירבס A350 נחת כבר השבוע בשדה התעופה הבינלאומי בהונג קונג ויוצעו בו גם  שירותי WiFi במחיר של החל מכ-10 דולר לנוסע. בהמשך, בין השנים 2018-2020, ייקלטו, כך על פי הודעת החברה, 26 מטוסים נוספים. הרחבת צי המטוסים של קתאי פסיפיק - שנציגתה הבלעדית בישראל היא חברת "טל תעופה" – תגדיל משמעותית את היקף הטיסות הן בטווחים הקצרים והן בטווחים הארוכים.
פנים האיירבספנים האיירבס
פנים האיירבס   זאת ועוד, קתאי פסיפיק הודיעה על השקתו של טרקלין עסקים חדש בנמל הבית שלה בהונג קונג. בטרקלין, המשתרע על שטח של 1,000 מ"ר, יכולים לשהות בו זמנית 550 איש. העיצוב והאלמנטים בטרקלין שאובים מחיי הרחוב בהונג קונג ומחולקים לנתיבים "מהירים" ונתיבים "איטיים". באזור "הנתיב המהיר" צמחייה טרופית ומגוון של טאפאסים, גבינות ומאפים לצד מזנונים המציעים מבחר של אוכל אסייתי. ואילו באזור "הנתיב האיטי" אורחי הטרקלין מוזמנים להתרווח ולנוח בשקט על ספות וכורסאות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: