אא

רגע לפני סוף החופש הגדול – חמש חוויות משפחתיות גדולות מסביב לעולם

איזה מקומות בעולם ייצרו לנו את החוויות המשפחתיות הכי משמעותיות? איזו חוויה לא תשכחו בלי קשר ליעד אליו תיסעו ומה המלון שאנחנו (והילדים) הכי אוהבים בעולם. קבלו את חמש החוויות המשפחתיות הנבחרות של Two Flying Boys לחגיגות כמעט סוף החופש הגדול

מיאמי: חוף הים של הסטאי, הרבה ארמונות בחול מיאמי: חוף הים של הסטאי, הרבה ארמונות בחול

חוף אסמרלדה, הרפובליקה הדומיניקנית

בבחירה בין סגרים ובידודים לבין בריחה לקצה השני של העולם שהציע לנו הקיץ שעבר, בחרנו באופציה השנייה. במרחק אוקיינוס מכאן מצאנו עצמנו בחופשה משפחתית על חוף ים קריבי מפצים עצמנו בכמויות נדיבות של ויטמין D, ויטמין Sea ואלכוהול על חודשי הסגר. playa Esmeralda שליד Miches ברפובליקה הדומיניקנית ייצר לנו חוויה משפחתית של פעם בחיים – רכיבת סוסים של 9 ק"מ לאורך אחד מהחופים הבתוליים והיפים ביותר שיש לגלובוס להציע בשקיעה.

רפובליקה דומיניקנית: רוכבים לשקיעה באחד החופים היפים בעולםרפובליקה דומיניקנית: רוכבים לשקיעה באחד החופים היפים בעולם

רפובליקה דומיניקנית: רוכבים לשקיעה באחד החופים היפים בעולם. צילום: Two Flying Boys

קרוז, לא חשוב לאן

אחרי קרוז אחד, הילדים שלנו הודיעו לנו רשמית שזו החופשה המועדפת עליהם. האמת, בצדק – מעבר ליעדים בהם עוגנים מדי יום או יומיים וחושפים עולמות חדשים של טעמים, ריחות, מראות וחוויות (באיי יוון, אירופה, אלסקה, הקריביים ועוד), האטרקציה הגדולה באמת היא האונייה עצמה. כזו אטרקציה שפעמים רבות הילדים מתעקשים שלא לרדת ממנה לטיול יומי ביבשה. בריכות, מסעדות משובחות (לצד מזנון עם המבורגר, נקניקיות וצ'יפס, פיצה וגלידה מסביב לשעון), מגלשות מים, באולינג, חדר משחקי וידאו, מגרש כדורסל, קיר טיפוס, מופעי בידור מרהיבים כל ערב, מסיבות, סרטים לאור ירח ועוד כנראה ישאירו גם אתכם עם טעם של עוד.

קרוז: קרוז – היעד שוליקרוז: קרוז – היעד שולי

קרוז – היעד שולי. צילום: יחצ

לאכול אוכל של גדולים, ברצלונה

מעטים הדברים שגורמים נחת להורים (לפחות לאלה הכותבים טור זה) כמו לראות את הילדים מגלים טעמים חדשים ומתענגים על אוכל טוב. לפני שתגידו: "נו בטח, הילדים שלהם מוכנים לטעום דברים", נספר לכם שגם הילדים שלנו סופר-בררנים וחושבים שנאגטס של מקדונלדס או "פסטה בלי כלום" זה החיים. למעשה, כשלקחנו אותם למסעדות של אוכל קטלאני או באסקי בברצלונה, היינו בטוחים שנצטרך לסיים את הערב בדוכן הפיצה שליד המלון. מסתבר שהאוכל בברצלונה כ"כ מעולה שמצליח להביס שנים של נזק לחך המערבי של הילדים.אחד ההיילייטים של הטיול בעיר מבחינת הילדים דווקא לא היה גאודי אלא מנות וטעמים מקומיים כמו בומבה קטאלניה, פינצ'וס ופאאה.

ברצלונה: בומבה קטלניהברצלונה: בומבה קטלניה

ברצלונה: בומבה קטלניה. צילום: Two Flying Boys

האמליס, לונדון

לונדון היא עיר מושלמת לילדים – מלאת אטרקציות, אתרים ויש בה אפילו ארמון עם מלכה אמיתית וחיילים שנראו כאילו יצאו מאגדה. בעיר הגדולה הזו יש פינה קטנה ואהובה עלינו במיוחד: מיני-מפעל לייצור בובות עפ"י בחירת הילד. בחנות Hamleys שברחוב ריג'נט (שנוסדה ב-1,760) יוכלו הילדים לבחור ולהיות שותפים ליצירת הבובה שלהם – החל מבחירת בעל החיים, דרך מילויה בנוצות במכונה מיוחדת, הכנסת לב פועם וכלה בבחירת שם והדפסת תעודת לידה רשמית. קשה להישאר אדישים לתהליך החמוד הזה. צ'ייס שלנו הוא כבר חלק מהמשפחה ממש ובכל נשיקת לילה טוב מזכיר לנו את לונדון אהובתנו.

לונדון: המליס, מיני מפעל לייצור בובות אישיותלונדון: המליס, מיני מפעל לייצור בובות אישיות

לונדון: המליס, מיני מפעל לייצור בובות אישיות. צילום: Two Flying Boys

מלון הסטאי מיאמי ביץ'

מאחר ובכל זאת מדובר בבלוגרים של טיולי יוקרה, מעטים הדברים שאנחנו אוהבים לעשות כמו לבלות באחד המלונות המועדפים עלינו בעולם. הסטאי במיאמי מצליח לעשות את זה לכולנו פעם אחר פעם – גם לגדולים וגם לקטנים. עם שירות ללא דופי, תשומת לב לפרטים הכי קטנים, עיצוב מזרח רחוק מוקפד, מיקום מושלם בסאות' ביץ' עם כמה בריכות גדולות, קרבה לקניות, ארוחת בוקר מושלמת וחוף ים צמוד שבנינו בו כבר כמה וכמה ארמונות חול הוא הפך להיות אחד המקומות שמעורר געגוע בכל פעם שמישהו מרגיש שזקוק לחופשה.

מיאמי: חוף הים של הסטאי, הרבה ארמונות בחולמיאמי: חוף הים של הסטאי, הרבה ארמונות בחול

מיאמי: חוף הים של הסטאי, הרבה ארמונות בחול. צילום: Two Flying Boys

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםפספורטופ 5

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: