אא

ממריאה: רווח של כ-100.5 מיליון דולר לאל על ברבעון השני של 2022 בזכות מועדון הנוסע המתמיד

זאת לעומת הפסד של כ-81.68 מיליון דולר ברבעון השני אשתקד. ההכנסות צמחו ל-516 מיליון דולר. מנכ"לית אל על: "פירות תכנית ההתנעה מחדש שהפעלנו עם החזרה לשגרה, משתקפים היטב בתוצאות הרבעון בכל מדדי הליבה"

אל על. צילום: Shutterstock אל על. צילום: Shutterstock
לראשונה מזה כשנתיים, אל על עוברת לרווח תפעולי חיובי (EBIT). רבעון שני מוצלח מאוד לאל על סוף סוף יכולה לרשום רווח של כ-100.5 מיליון דולר. זאת לעומת הפסד של כ-81.68 מיליון דולר שרשמה ברבעון השני של 2021. הכנסות חברת התעופה צמחו ברבעון השני לסך של כ-516 מיליון דולר, לעומת 223 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד, שיפור של לא פחות מ-132%. הרווח התפעולי התזרימי הסתכם לסך של 64 מיליון דולר לעומת 20 מיליון דולר אשתקד, שיפור של 220%. תפוסת הנוסעים הסתכמה לסך של 81.5% לעומת 73.3% בתקופה המקבילה אשתקד. הוצאות המימון הסתכמו לסך של כ-26 מיליון דולר לעומת כ-25.735 מיליון דולר אשתקד. יצוין כי לולא ההכרה בהכנסת מס ממכירת מועדון הנוסע המתמיד, ההפסד של אל על היה מסתכם בסך של כ-15 מיליון דולר לעומת 81 מיליון דולר אשתקד. דינה בן-טל, מנכ״לית אל על: "פירות תכנית ההתנעה מחדש (RESTART) שהפעלנו עם החזרה לשגרה, משתקפים היטב בתוצאות הרבעון בכל מדדי הליבה, דבר שמאפשר לנו לעבור שלב מניהול הוצאות לניהול צמיחה ופיתוח עסקי; אנו ממשיכים להתמקד בשיפור השירות, בהחזרה מדורגת של הצי שלנו לפעילות מלאה ולמימוש הפוטנציאל של טיסה מעל סעודיה ופיתוח נתיבים חדשים; פוטנציאל הצמיחה והשיפור ברווחיות עדיין גדול, בהינתן העובדה שאנו פועלים בהיקף של כ-70% מהצי שלנו בהשוואה ל-2019; חשוב לי להודות לעובדים המסורים שלנו, ללקוחות הנאמנים שלנו, לבעלי המניות והמשקיעים וכן לשותפים החדשים שלנו הפניקס, על האמון החזק בנו".
טייסי אל על מחמיאים למנכ"לית החברהטייסי אל על מחמיאים למנכ"לית החברה
"פוטנציאל הצמיחה והשיפור ברווחיות עדיין גדול". דינה בן טל גננסיה, מנכ"לית אל על. צילום: רונן דבש איציק אליאב, סמנכ"ל הכספים: "הניהול העקבי והמוצלח שלנו אל מול אתגרי משבר התעופה הגלובלי, מתבטאים היטב ברבעון זה; המעבר לרווחיות והשלמת עסקת הפניקס מאפשרים לנו להמשיך ולתמוך בחיזוקה של תשתית פיננסית איתנה ובריאה; וכן' מעבר למוד של צמיחה ופיתוח עסקי, זאת לצד ניהול יעיל ומהודק של צד ההוצאות, שמירה על יתרות נזילות גבוהות ושיתוף פעולה פורה עם גופים פיננסים בעולם".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאל על

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: