אא

רוזנברג מזהיר את דירקטוריון אל על: "עיכובים בלתי סבירים מטילים צל כבד על טוהר כוונותיכם"

אלי רוזנברג, המתעניין ברכישת אל על, קיבל אתמול מכתב מדירקטוריון ובו האשמות כלפי אביו. הערב הוא מגיב באמצעות עורכי דינו: "לא לאורך זמן יבליג נוכח הניסיונות להוציא דיבתו רעה. מתכוון לבוא חשבון עם כל מי שמעורב באופן אישי. אביו לא צפוי להחזיק במניות אל על"

אלי רוזנברג, הבעלים החדש של אל על. צילום: בן חורין אלכסנדרוביץ אלי רוזנברג, הבעלים החדש של אל על. צילום: בן חורין אלכסנדרוביץ
בעקבות המכתב ששיגר אתמול דירקטוריון חברת אל על, באמצעות עו"ד אביגדור קלגסבלד, לאלי רוזנברג, המתעניין ברכישת אל על ובו האשמות נגד אביו, קני רוזנברג, ודרישה לקבל הסברים בקשר להסתבכות משפטית שלו לכאורה בארה"ב -  הערב מגיעה תגובתו הכתובה של רוזנברג הבן באמצעות עוה"ד, יוסף בנקל ועדי זלצמן ממשרד שבלת ושות'. "המכתב הינו ניסיון ציני של בעלי השליטה במרשתך לנצל את שליטתם בדירקטוריון כדי לחבל בכל מהלך שיש בו כדי להביא לאבדן שליטתם באל על גם אם 'במחיר' של פגיעה בכך מהלך שיש בו כדי להצילה מחדלות פירעון", כותבים עוה"ד. "אם עוד ניתן להבין מדוע בעלי השליטה במרשתך מעדיפים את האינטרסים הצרים שלהם על אלה של אל על, לא ניתן להסכים ולקבל את העובדה כי חברי דירקטוריון אל על מתעלמים שוב ושוב מחובותיהם על פי דין ונותנים ידם לפגיעה בסיכויי ההצלה של אל על". עוד כותבים עורכי הדין של רוזנברג לעוה"ד של דירקטוריון אל על, "אנו מבקשים להדגיש את האבסורד בהתנהלות מרשתך ובכלל זאת חברי הדירקטוריון, אשר לא רק מהווה משום הפרת חובות הזהירות המוטלות על כל אחד ואחד מהם, אלא חצתה מזמן את הרף המחייב של הפרת חובות האמון. עיכובים בלתי סבירים ובלתי מוסברים אלו, כשלעצמם, מטילים צל כבד על טוהר כוונותיהם של חברי דירקטוריון אל על". עוד כותבים עורכי הדין, "למען הסדר הטוב, אביו של מרשנו איננו המשקיע המיועד. הוא לא צפוי להחזיק במניות אל על במישרין או בעקיפין ולפיכך לא הוא יהיה בעל השליטה באל על. ההאשמות הבלתי ראויות שבשולי מכתבך, אינן ראויות כלל לתגובה ולכן הוא הנחה אותנו להתעלם מהן. יחד עם זאת, הוא ביקש שתדגיש בפני מרשתך, כי לא לאורך זמן הוא ימשיך להבליג נוכח הניסיונות להוציא את דיבתו רעה, בין במפורש ובין במשתמע והוא מתכוון לבוא חשבון עם כל מי שמעורב בכך באופן אישי, במועד ובפורום המתאימים". עוד דורש רוזנברג באמצעות עורכי דינו, "כדי לאפשר מפגש קונסטרוקטיבי שלא ישמש רק על מנת להצטייד בטענות להמשך גרירת הרגליים ועיכוב המו"מ, אנו עומדים על כך שמרשנו יפגוש גם את הדירקטורים החיצוניים והבלתי תלויים באל על וכי פגישה זו תתקיים עוד השבוע".    

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאל עלאלי רוזנברג

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: