"התוכנית שלנו להפוך את רומא לנמל הבית הדרומי של הקבוצה"
קרסטן שפור, מנכ"ל קבוצת לופטהנזה, מסביר מדוע הקבוצה מבקשת להשתלט על ITA Airways, חברת התעופה הלאומית החדשה של איטליה
נמל התעופה פיומיצ'ינו רומא. צילום: Shutterstock
עפ"י מומחי התעופה האירופיים, זה הזמן הנכון עבור קבוצת לופטהנזה להרחיב פעילות. עם ITA Airways, חברת התעופה הלאומית החדשה של איטליה, בלי החובות וההיקף המוגזם של חברת אליטליה, ועם בעלת ברית גדולה, כמו תאגיד הספנות MSC, לקבוצת לופטהנזה יש את כל התנאים לנהל ולהצמיח את החברה האיטלקית. קרסטן שפור, מנכ"ל קבוצת לופטהנזה, אמר ליומון האיטלקי Corriere della Sera, בתום הפסגה של ראשי חברות התעופה האירופיות בבריסל: "אנחנו השותף הנכון ל-ITA... התוכנית שלנו להפוך את רומא לנמל הבית הדרומי של הקבוצה". שפור, כידוע, מוביל בהצלחה את קבוצת התעופה הגדולה באירופה מאז 2014, הכוללת את לופטהנזה, סוויס, אוסטריאן איירליינס, בריסל איירליינס, אירו-ווינגס ואייר דולומיטי האיטלקית. שפור הוא טייס איירבוס A320 וחובב מושבע של איטליה, ובכל הזדמנות הוא מבקר ונופש בה, בעיקר באי סרדיניה, האהוב עליו במיוחד.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}