אא

"ריינאייר" מרחיבה פעילות בספרד

חברת הלואו-קוסט האירית מפרסמת את לוח הטיסות שלה לקיץ 2017 עם צפי לעלייה של 6 אחוזים בטיסות מ/אל בסיסה במדריד. כמו כן תתגבר החברה את קוויה היוצאים מבסיסה בברצלונה. בכיר החברה, מייקל אולירי: "צופים ירידת מחירים של בין 10-12 אחוז"

Shutterstock Shutterstock

חברת הלואו-קוסט האירית "ריינאייר" משיקה את לוח הטיסות שלה לקיץ 2017, עם צפי לעליה של 6% בטיסות מ/אל בסיסה במדריד, עם פתיחת שלושה קווים חדשים ממדריד ללוקסמבורג, ניוקאסל וורונה, כמו גם 4 קווים שיפעלו בעונת הקיץ לבריסל- בלגיה (2 טיסות יומיות), סופיה- בולגריה (4 טיסות שבועיות), טולוז- צרפת (2 טיסות יומיות) וורוצלב- פולין (2 טיסות שבועיות). בנוסף תתגבר החברה את טיסותיה לאיינדהובן, הולנד עם 4 טיסות שבועיות ולרבאט, בירת מרוקו עם 3 טיסות שבועיות, אשר יספקו 6.5 מיליון לקוחות ויצרו 4,900 משרות בנמל התעופה במדריד, כך לפי נתוני החברה.

כמו כן, בחברה מציינים כי מחירי הכרטיסים ירדו עקב ירידה במחירי הדלק. בנוסף תגדיל ריינאייר את פעילותה מבסיסה במדריד עם 3 טיסות יומיות לדבלין, 4 טיסות יומיות ללונדון ו-3 יומיות לרומא, במחירים נמוכים יותר ושעות טיסה נוחות יותר, כך מבטיחים בחברה, על מנת להפוך אותה לבחירה האידיאלית עבור לקוחותיה העסקיים והפרטיים.

מייקל או'לירי (O’Leary), בכיר החברה במדריד אמר כי: "אנו שמחים להשיק את לוח הטיסות הגדול ביותר שלנו ממדריד. לקוחותינו יכולים לצפות למחירים אף נמוכים יותר בהזמנת טיסות לקיץ 2017. כפי שהמומחים שלנו מעריכים, ריינאייר צופה לירידת מחירים של בין 10-12 אחוזים ל-6 חודשים החל ממרץ 2017".

בנוסף, לוח הטיסות של החברה מבסיסה בברצלונה יכלול 3 טיסות יומיות לדבלין, 4 טיסות יומיות ללונדון ו5 טיסות יומיות לרומא, כמו גם קו חדש לסופיה ותגבור טיסות לפורטו, עם 17 טיסות שבועיות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהכללי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: