אא

רמי לוי: "אורי סירקיס זה ישראייר"

לשאלת פספורטניוז האם מנכ"ל חברת התעופה יכול לעזוב לפי החוזה שלו בהתראה של 3 חודשים, אמר לוי: "אולי בעוד 20 שנה", עוד אמר: "המטרה שלנו למכור להרבה נוסעים ולהרוויח מעט על כל נוסע"

צילום: פספורטניוז צילום: פספורטניוז

כפי שפירסמנו אמש, חברת ישראייר פתחה באופן חגיגי את המסחר בבורסת ת"א, וגם מניית החברה, ישראייר גרופ, הגיבה בהתאם, ורשמה אתמול עלייה של 13.98% במסחר עם שווי של כ-302 מיליון שקל. מתחילת המסחר של החברה בבורסת היא סגרה עלייה של 23.40%.

מי שגנב אתמול את ההצגה בבורסה היה הבעלים רמי לוי, שפרגן למנכ"ל החברה אורי סירקיס שזכה למחמאות גדולות במהלך האירוע ההיסטורי של חברת ישראייר. לוי אמר לפספורטניוז מיד לאחר הטקס שהתקיים בבורסת ת״א :"אורי סירקיס זה ישראייר, אם לא אורי לא הייתי רוכש את החברה".

לפי החוזה שיש לסירקיס עם ישראייר הוא יכול לעזוב את החברה בהתראה של 3 חודשים. ואנחנו שאלנו את לוי, על כך, שסירקיס יכול לעזוב בהתראה של 3 חודשים.  לוי חייך ואמר: "אולי בעוד 20 שנה.

עוד הוסיף רמי לוי: ״אורי עשה עבודה מדהימה, עכשיו שהחברה כבר כאן בבורסה זה לא חוכמה, הוא היה ברגעים הכי קשים של תקופת הקורונה, האמין ודחף יחד עם העובדים והצוות הנפלא של ישראייר״. עוד ציין הבעלים של קבוצת ישראייר שזכתה אתמול לשבחים גם מראשי הבורסה: "המטרה שלנו להמשיך למכור להרבה נוסעים ולהרוויח קצת על כל נוסע. אנחנו בוחנים המקביל גם הרחבת הפעילות לתחומים נוספים, בישראייר צפויים בתקופה הקרובה להעמיק את הקשר עם מלונות בראון. הצדדים משתפים פעולה ברכישת מלונות ביוון ועוד מקומות, ובכוונת הצדדים להגדיל את היקף ההשקעה ואף להיכנס ליעדים נוספים. הצדדים מגבשים בימים אלה את החתימה על הסכם בעלי המניות בכל אחת מהחברות לצורך השלמת העסקה, כאשר הצדדים מגבשים את הנוסח לגבי הסכם בעלי המניות. השלמת העסקה וגיבוש הסכם בעלי המניות צפויים להיחתם עד תום הרבעון השלישי של השנה. לאחר החתימה על ההסכם ישראייר תצטרך לשלם כ-7.5 מיליון אירו.

צילום:פספורטניוז צילום: פספורטניוז

 

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאורי סירקיסישראייר

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: