ישרוטל: רווח של כ-143 מיליון שקל בשנת 2019
לפני משבר הקורונה הרשת בראשותו של המנכ"ל ליאור רביב סיימה את השנה שחלפה עם רווח נאה. הגידול בהוצאות המימון הורידו את הרווח לעומת 163 מיליון שקל ב-2018. 41% מהאורחים הישראלים של ישרוטל מבצעים הזמנות באמצעות סוכני הנסיעות
מלון ישרוטל טאואר תל אביב. צילום: אסף פינצ'וק
רשת ישרוטל, תחת המנכ"ל ליאור רביב, סיימה את שנת 2019 עם רווח נאה של 143 מיליון שקל לעומת רווח של 163 מיליון שקל ב-2018. הירידה ברווח בגלל הבדל גדול של הוצאות המימון , 42 מיליון שקל לעומת 17 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. העליה בהוצאות המימון בעיקר בגלל ריבית והצמדה בגין הלוואות והתחייבויות בתוספת גידול של כ-19 מיליון שקל כתוצאה מיישום IFRS16. כמו כן הוצאות המימון בתקופה המקבילה אשתקד כללו החזר של תשלום ריבית על היטל עובדים זרים בסך של כ-5 מיליון שקל. הכנסות הסתכמו בסך של 1.458,080 מיליארד שקל לעומת סך של 1.440,049 מיליארד שקל אשתקד. עיקר השינוי נובע ממלונות שהיו סגורים חלקית לשיפוץ בתקופה המקבילה אשתקד. הרווח הגולמי לפני פחת הסתכם בסך של כ-546 מיליון שקל לעומת 542 מיליון שקל אשתקד. ברבעון הרביעי של 2019 הרשת רשמה רווח של 38.586 מיליון שקל, לעומת רווח של 40.406 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. ליאור רביב מנכ"ל ישרוטל. צילום: אריאל בשור ההכנסות ברבעון הרביעי הסתכמו בסך של כ-359 מיליון שקל לעומת כ-357 מיליון שקל. הרווח הגולמי הסתכם בסך של כ-94 מיליון שקל לעומת כ-87 מיליון שקל אשתקד. אחוזי התפוסה ב-2018 עלו בכ-1% והסתכמו ב-77% לעומת 76% ב-2018. היקף תיירות הפנים מגיע לכ-78% מסך כל האורחים, כאשר אורחי התיירות הנכנסת מגיע לכ-22%. סוכני הנסיעות עדיין דומיננטים מבחינת ישרוטל: 41% מהאורחים הישראלים מבצעים הזמנות באמצעות סוכני הנסיעות. כ-45% מהאורחים מבצעים הזמנות באמצעות מרכז ההזמנות הרשתי של ישרוטל 'ישרוטל ישיר' ואתר האינטרנט. כ-50% מאורחי התיירות הנכנסת מגיעים באמצעות סוכני נסיעות. עיקר התיירות הנכנסת מגיעה מאירופה (50%), .12% ממזרח אירופה וצרפת, כ-5% מאנגליה. יתר התיירים כ-46% מגיעים מארצות הברית ומדינות אחרות..
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}