רשת מלונות אסטרל משיקה לראשונה קמפיין בטלוויזיה ובדיגיטל
רשת אסטרל, המונה 7 בתי מלון באילת, תשים דגש בקמפיין החדש שלה על מלונות מלכת שבא ואריאה. בני זרח, מנכ"ל ובעלי הרשת: "סוד החיים של המלונאות הוא היכולת לחדש להתחדש ולשמור על האותנטיות והחוויה"
מלון אריאה: צילום:רשת אסטרל
רשת מלונות "אסטרל" משיקה לראשונה קמפיין שבמרכזו מלונות "מלכת שבא" ו"אריאה". רשת אסטרל מונה 7 בתי מלון בעיר אילת: ויליג', פאלמה, מאריס, נירוונה קלאב, נירוונה סוויטס וכן, אריאה ומלכת שבא. על הקמפיין אחראי משרד הפרסום מנצ' וחברת ההפקה "ZOA Films" בבימויו של יונתן ויצמן. את הפרסומות ילווה השיר "כל הדברים היפים באמת" של הזמרת דניאלה ספקטור. בני זרח, בעלים ומנכ"ל רשת מלונות אסטרל: "סוד החיים של המלונאות הוא היכולת לחדש להתחדש ולשמור על האותנטיות והחוויה. אנו יוצאים לקמפיין ראשון מתוך ביטחון מוחלט במוצר ובחוויה שיש למלונות של אסטרל להציע לכל בית בישראל. בתקופה האחרונה מלונות הרשת קוטפים פרסים ומנצחים את טבלאות הדירוג. התייר הישראלי מצביע ברגליים ועל כך אנו אסירי תודה". אור לביא, סמנכ"ל הקריאייטיב במנצ': "ההיכרות עם בני ואילת זרח, הבעלים של רשת אסטרל הייתה עבורנו לא פחות ממרגשת ומלאה בהשראה. מדובר בזוג יוצא דופן, ערכי, שלא מתייחס לעסק שלו רק כגוף מפרנס אלא כמקום שהוא בית שני לעובדים. לאחר מכן בסיור במלונות הרשת, פגשנו בעובדים וראינו שאכן הם מרגישים את האכפתיות והדאגה הזו מצד הבעלים. זה ניכר בהקפדה על הפרטים הקטנים, בשירתיות לבבית במיוחד ובכך שהמלונות כולם היו נקיים ומסודרים בצורה יוצאת דופן. לכן היה חשוב לנו לתת ביטוי להקפדה של העובדים ולהרמוניה שחשים במלונות בקמפיין".
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}