אא

רש"ת: "עובדים יצאו לפרישה מוקדמת"

הנהלת רש"ת מאשרת את הפרסומים לפיהם ייסגרו שתי זרועות (C ו-D) וכך גם הצ'ק אין בקומת הקרקע (G) והאוהל המיוחד בנתב"ג. "רש"ת מקיימת הערכת מצב יומית על מנת לקבל החלטות בזמן אמת ובכדי לשמור על האיתנות המבצעית והפיננסית של הרשות"

נתב"ג. צילום: 123rf נתב"ג. צילום: 123rf
אפקט הקורונה על נתב"ג: רשות שדות התעופה (רש"ת) הודיעה כי היא "עוקבת אחרי המגמות של התעופה בעולם ומקיימת הערכת מצב יומית על מנת לקבל החלטות בזמן אמת ובכדי לשמור על האיתנות והיכולות המבצעית והפיננסית של הרשות". עוד נמסר מרש"ת כי מאז תחילת המשבר, "אנו מנתחים את הפעילות התעופתיות בנמל התעופה בן גוריון, נמל התעופה רמון ובמעברים היבשתיים לירדן ומצרים ומשקללים אותם להחלטות מבצעיות ותפעוליות". לאור האמור, החליטה הנהלת רש"ת על שורה של צעדים בנוסף לאלו שנתקבלו בראשית השבוע: טרמינל 3, נתב"ג הפעילות המבצעית של טרמינל 3 תתבצע מזרועות C ו-D בלבד (כלומר סגירת שתי זרועות).המגזרים של הצ'ק אין בקומת הקרקע (G) והאוהל המיוחד יסגרו לפעילות וכלל פעילות הטרמינל תצא מקומה 3. חטיבת הכספים בוחנת את ההוצאות השוטפות ופועלת בבחינה יום-יומית של כלל התקציבים ברשות על מנת לצמצם בהוצאות השוטפות והקפאת תכניות פיתוח על מנת לשמור על איתנות פיננסית. חטיבת המסחר פועלת בתאום עם הזכיינים על מנת למצוא את הפתרון הנכון והאיזון בהשפעות האירוע על הפעילות המסחרית שלהם.  
natbagnatbag
"אנו דואגים לבריאותך". מכונה לחיטוי ידיים בטרמינל 3. צילום: ספיר פרץ זילברמן     טרמינל 1, נתב"ג לעת עתה, ימשיך לעבוד עבור הטיסות הפנים-ארצי. כיופית לילדים בטרמינל 1 בימים יפים יותר. צילום: ספיר פרץ זילברמן   שדה התעופה רמון על פי היקף תנועת הנוסעים בפנים-ארצי, תבחן השפעת התנועה בצמצום כ"א במשמרות של נמל התעופה רמון. נמל התעופה רמון ימשיך להיות כשיר גם בלילה לעת עתה.  
Ramon airportRamon airport
לעת עתה נמל התעופה רמון ימשיך להיות כשיר גם בלילה. צילום: 123rf   כוח אדם בתאום עם הוועדים, כלל העובדים הזמניים יצאו לחופשה ללא תשלום. כמו כן, יוצאו לחופשה שנתית עובדים קבועים וזאת על פי הצורך המבצעי ושיקול דעתם של המנהלים. בכל אחת מיחידות הרשות תבחן מצבת כ"א על מנת לצמצום במשרות הקבועות. בתאום עם האוצר והוועדים עובדים יצאו לפרישה מוקדמת. חטיבת הביטחון תעשה ניתוח תנועת הנוסעים ותרד לרמה מבצעית נדרשת לעובדים במשמרת וזאת מעבר ל-150 המשרות שכבר קוצצו, מדובר במאות עובדי ביטחון שיוצאו לחל"ת.   חירום מסוג אחר בנתב"ג. צילום: דוברות רש"ת

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםרשות שדות התעופהנגיף הקורונהאפקט הקורונה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: