אא

להחזיר חיים: שדה"ת רמון הציע לארקיע וישראייר לבצע טיסות רגילות לחו"ל

חברות התעופה ארקיע וישראייר עדיין בוחנות את ההצעה שקיבלו מנמל התעופה ע"ש אילן רמון ז"ל. אחרי שנתיים של קורונה, במהלכן שותקה כליל הפעילות הבינלאומית ברמון, צפויה לנחות לקראת פסח, ב-14 באפריל, טיסה ראשונה של תיירים מצרפת

שדה התעופה רמון. צילום: ספיר פרץ שדה התעופה רמון. צילום: ספיר פרץ
בשדה התעופה רמון נעשים מאמצים גדולים להחזיר את השדה לחיים, שמאז פרוץ הקורונה עומד כמעט שומם. כיום, שדה התעופה ע"ש אילן רמון ז"ל, נהנה רק מטיסות פנים. השדה קולט כטיסה אחת כל שעה לערך, אך לא לשם כך נבנה והושק בקול תרועה רמה. בשדה התעופה הסמוך לאילת, כאמור, נעשים מאמצים להגדיל את פעילותו ובמסגרת כך, מהשדה הציעו לחברות התעופה ארקיע וישראייר לבצע חלק מהטיסות שלהן לחו"ל מהשדה הדרומי. אם וכאשר הדבר יצא לפועל, חברות התעופה תוכלנה ליהנות מאגרות מופחתות ברמון בהשוואה לבן גוריון ובדרך זו גם להקל על העומסים הגדולים בנתב"ג. ברמון אף סבורים שתושבי הדרום ימלאו את הטיסות שיופעלו ממנו. חברות התעופה, מצידן, עדיין בוחנות את ההצעה. נמל התעופה רמון. צילום: ספיר פרץ בתוך כך, נזכיר כי לקראת פסח, ינחתו ברמון טיסות בינלאומיות ראשונות מזה זמן רב וההתרגשות ברמון, גדולה. אחרי שנתיים של קורונה, במהלכן שותקה כליל הפעילות הבינלאומית בנמל התעופה, צפויות לנחות בשדה 5 טיסות נוסעים בטיסות בינלאומיות מפריז לפני חג ראשון של פסח ולהמריא לפריז חזרה במוצאי חג שני.

ב-14 באפריל תנחת בשעה 11:40 ברמון טיסת NEOS הבינלאומית הראשונה השנה מפריז עם 180 נוסעים; בשעה 12:50 תנחת טיסת QS – סמארט ווינגס מפריז ועליה 180 תיירים ובשעה 14:20 תנחת טיסת Hv – טרנסאוויה אף היא מפריז עם 180 תיירים.

ב-15 באפריל תנחת בשעה 04:10 טיסת QS מפריז עם 180 תיירים; ובאותה שעה תנחת גם טיסת AS עם 180 נוסעים.

ב-24 באפריל תמריא מרמון בשעה 02:25 טיסת ENTER מרמון לפריז עם 180 נוסעים; בשעה 03:10 תמריא טיסת AS עם 180 נוסעים; בשעה 15:50 תמריא טיסת NEOS לפריז עם 180 נוסעים;  בשעה 17:45 תמריא טיסת AS עם 180 נוסעים; ובשעה 17:70 תמריא טיסה נוספת לפריז של NEOS עם 180 נוסעים.

מרשות שדות התעופה (רש"ת) נמסר, "נמל תעופה רמון נערך לקליטת הנוסעים בטיסות הבינלאומיות. בין השאר, על פי הנחיות משרד הבריאות, יעברו הנוסעים בדיקות PCR בנמל התעופה עם נחיתתם".

ישראייר לרוכשים חבילת נופש באילתישראייר לרוכשים חבילת נופש באילת
מטוס ישראייר בשדה התעופה רמון. צילום: ספיר פרץ

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםנמל התעופה רמון

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: